Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

Jamel

Administrator
Forumleiding
Trump z'n speech:

Er is fraude gepleegd! We zijn met z'n allen bedonderd! Ik snap zo goed dat jullie boos zijn en het Capitool hebben bestormd. ga naar huis. We houden heel veel van jullie. De andere partij bestaat alleen maar uit slechte mensen!
 

JMD

Well-known member
Trump z'n speech:

Er is fraude gepleegd! We zijn met z'n allen bedonderd! Ik snap zo goed dat jullie boos zijn en het Capitool hebben bestormd. ga naar huis. We houden heel veel van jullie. De andere partij bestaat alleen maar uit slechte mensen!
"We won by a landslide"...

Echt, die vent is totaal gestoord.
 

gevegt

Well-known member
Niet echt in beeld. Heb wel een paar agenten zien meppen en natuurlijk het ruitje tikken.
En een paar demonstranten in het Capitool.
Het valt dus allemaal wel mee gezien de hoeveelheid mensen die op de been waren.

Als de Amerikaanse overheid zoiets nog niet onder controle heeft, ben ik blij dat ik in Nederland woon.
 

erka

Well-known member
Die republikeinse kopstukken die er nu schande van spreken zijn ook zo hypocriet als maar kan he. Het is hun leider.
 

JMD

Well-known member
Die republikeinse kopstukken die er nu schande van spreken zijn ook zo hypocriet als maar kan he. Het is hun leider.
Iets met ratten die het zinkende schip verlaten...

Je ziet nu al dat de Republikeinen zich hergroeperen en snel willen breken met Trump... Ze zijn hem helemaal zat. Logisch ook.
Maar je opmerking is terecht, jarenlang steunden ze hem... Maar goed, dat is ook wel typisch politiek natuurlijk...
 

gevegt

Well-known member
Baudet doet ook heel even een duit in het zakje door een tweet uit 2016 van hem er weer even opzetten dat Trump de beste president voor het hele westen zou zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Trump is populair. Alleen ook een grote idioot. Gaan geruchten dat hij van zijn adviseurs het volk moest toespreken.
 
Bovenaan