Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

• Donald Trump

Stemmen: 2 16,7%
  • Kamala Harris

Stemmen: 9 75,0%
  • Iemand anders

Stemmen: 1 8,3%

• Totaal aantal stemmers
    12

Makanaky

Well-known member
Tijs vd Brink die er permanent uitziet alsof 'ie aan het poepen is, was te gast in zn eigen programma. Ook knap.

Makanaky

Well-known member
25e amendement wordt inderdaad overwogen in te zetten, dat kunnen de ministers doen. Vraag blijft wat ze ermee te winnen hebben cq opschieten. Articles of Impeachment kunnen theoretisch binnen een uur worden getekend.

De Wolf

Well-known member
Met een afzetting van Trump geven ze wel een signaal af dat ze dit veroordelen. Daarnaast vrees ik dat dit niet het laatste verzet van Trump zal zijn.

JFK

Well-known member
Let maar op, binnen een de kortste tijd waaien dit soort taferelen over naar Europa.
Het zou me niets verbazen als de verkiezingsuitslag tegenvallen voor gele hesjes types dat zij het torentje gaan bestormen.

Makanaky

Well-known member
Hij probeert van alles om maar uit de gevangenis te blijven, al vanaf zijn kandidaatstelling in 2015. Boeiend om te zien hoe dit persoonlijke spelletje zijn wending zal gaan krijgen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Met een afzetting van Trump geven ze wel een signaal af dat ze dit veroordelen. Daarnaast vrees ik dat dit niet het laatste verzet van Trump zal zijn.
Afzetting is meer dan alleen een signaal. Hij kan dan ook in 2024 niet meer meedoen, of andere publieke functies bekleden.

Maasveld

Well-known member
Let maar op, binnen een de kortste tijd waaien dit soort taferelen over naar Europa.
Het zou me niets verbazen als de verkiezingsuitslag tegenvallen voor gele hesjes types dat zij het torentje gaan bestormen.
Daar was ik gisteren ook al aan het denken.

De Wolf

Well-known member
Afzetting is meer dan alleen een signaal. Hij kan dan ook in 2024 niet meer meedoen, of andere publieke functies bekleden.

Met alle rechtzaken die hem te wachten staan lijkt de kans nihil dat hij in 2024 mee mag doen. Het zal mij ook niet verbazen dat hij naar het buitenland vlucht om vervolging te voorkomen.

Mario

Well-known member
Hij probeert van alles om maar uit de gevangenis te blijven, al vanaf zijn kandidaatstelling in 2015. Boeiend om te zien hoe dit persoonlijke spelletje zijn wending zal gaan krijgen.

In de gevangenis zit hij waarschijnlijk wel het veiligst. Ook aan de andere kant lopen van dit soort wappies, die hem ook naar het leven zullen staan.

Makanaky

Well-known member
Die almaar op de plank blijven liggende belastingaangiftes bevatten waarschijnlijk al genoeg informatie om Trump achter tralies te zetten.

Bovenaan