Zo, dat was een leuk avondje bier en chips. Komende 4 jaar schijten we gelukkig rozenblaadjes met de democraten want dat is allemaal vrede
Het is gewoon een bananenrepubliek.Dit soort verkiezingsgeweld kennen vooral landen als Bangladesh en Kameroen. Dit was dus gewoon een ongecoordineerde staatsgreep,... in de VS ! Ik moet wel zeggen, 2021 begint meteen in stijl. Wat een @#$×zooitje.
Daar lijkt het wel op.Het is toch gek. Toen ik daar jaar of 6 geleden was, gingen we helemaal onderaan ergens even op een muurtje zitten. Vrijwel direct twee typisch Amerikaanse polities bij ons. GET OFF THAT FENCE! GET OFF.
En nu gingen ze met deze figuren zelfs op de foto.
Ik durf wel aan dat er van binnenuit is gemanipuleerd, in opdracht van Trump.
Hij was dan ook alleen maar een stroman om Harris aan de macht te krijgen.Met Biden gaat het ook niet helemaal lekker volgens mij. Hij houdt nu een toespraak en het leek al 2x alsof ie bijna flauwviel.
Hij is veel te breedsprakig. Gisteren waren de eerste drie minuten heel goed, daarna leek hij wel een vermoeide dominee.Met Biden gaat het ook niet helemaal lekker volgens mij. Hij houdt nu een toespraak en het leek al 2x alsof ie bijna flauwviel.
Ik zie nu de beelden en kan niet anders dan tot de conclusie komen dat de indringers zich redelijk netjes gedragen. Bijna alsof ze het zelf ook onwerkelijk vinden.
Hij is veel te breedsprakig. Gisteren waren de eerste drie minuten heel goed, daarna leek hij wel een vermoeide dominee.
u zij?