Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

De Wolf

Well-known member
Een raampje intikken en dan naar binnen gaan om vervolgens binnen de afzetting te blijven lopen, vind ik aardig netjes.
Ze hebben geen beeld of ander symbolisch figuur mishandeld, zover ik gezien heb.

95% zal zich nog wel redelijk netjes hebben gedragen (voor zover je dat over deze lui kan zeggen). Zaten ook een aantal idioten tussen die geweld hebben gebruikt of dingen hebben gesloopt.
 

gevegt

Well-known member
95% zal zich nog wel redelijk netjes hebben gedragen (voor zover je dat over deze lui kan zeggen). Zaten ook een aantal idioten tussen die geweld hebben gebruikt of dingen hebben gesloopt.
Dus een paar indringers die zich hebben misdragen. Gezien het aantal demonstranten valt dat toch gewoon mee?
 

SanMark.

Well-known member
95% zal zich nog wel redelijk netjes hebben gedragen (voor zover je dat over deze lui kan zeggen). Zaten ook een aantal idioten tussen die geweld hebben gebruikt of dingen hebben gesloopt.
wat is je punt ?

Zet deze middag eens tegenover al het geweld van de BLM downies van de afgelopen maanden.
 

U.G.

Well-known member
Ik zie nu de beelden en kan niet anders dan tot de conclusie komen dat de indringers zich redelijk netjes gedragen. Bijna alsof ze het zelf ook onwerkelijk vinden.

In dat geval ; nou vooruit dan maar. Neem het congres, of het hele gebouw maar gerust over zolang het allenaal wel netjes blijft.
 

gevegt

Well-known member
In dat geval ; nou vooruit dan maar. Neem het congres, of het hele gebouw maar gerust over zolang het allenaal wel netjes blijft.
Dat ben ik niet met je eens.
Het opvallende is dat er heel weinig politie was en die zich de-escaleerden opstelden.
Je moet er niet aan denken wat er gebeurt zou zijn als het zwarte indringers zouden zijn geweest.
 

U.G.

Well-known member
Dan moesten die zwarte indringers wel iemand van binnenuit hebben, zeg maar een goeie connectie vanuit het witte huis ( wink wink ), om uberhaupt in de buurt te kunnen komen van het capitol.
 

Makanaky

Well-known member
In juni stonden dezelfde trappen helemaal vol met dienders in riotgear. Hadden die er gisteren ook gestaan, waren er méér dan 4 doden te betreuren geweest.
 

gevegt

Well-known member
Dan moesten die zwarte indringers wel iemand van binnenuit hebben, zeg maar een goeie connectie vanuit het witte huis ( wink wink ), om uberhaupt in de buurt te kunnen komen van het capitol.
wink? Wat is dat nou weer?
 
Bovenaan