gevegt
Well-known member
Een raampje intikken en dan naar binnen gaan om vervolgens binnen de afzetting te blijven lopen, vind ik aardig netjes.u zij?
Ze hebben geen beeld of ander symbolisch figuur mishandeld, zover ik gezien heb.
Een raampje intikken en dan naar binnen gaan om vervolgens binnen de afzetting te blijven lopen, vind ik aardig netjes.u zij?
🍺Niets van de sokkels getrokken ?
Een raampje intikken en dan naar binnen gaan om vervolgens binnen de afzetting te blijven lopen, vind ik aardig netjes.
Ze hebben geen beeld of ander symbolisch figuur mishandeld, zover ik gezien heb.
Dus een paar indringers die zich hebben misdragen. Gezien het aantal demonstranten valt dat toch gewoon mee?95% zal zich nog wel redelijk netjes hebben gedragen (voor zover je dat over deze lui kan zeggen). Zaten ook een aantal idioten tussen die geweld hebben gebruikt of dingen hebben gesloopt.
wat is je punt ?95% zal zich nog wel redelijk netjes hebben gedragen (voor zover je dat over deze lui kan zeggen). Zaten ook een aantal idioten tussen die geweld hebben gebruikt of dingen hebben gesloopt.
Ik zie nu de beelden en kan niet anders dan tot de conclusie komen dat de indringers zich redelijk netjes gedragen. Bijna alsof ze het zelf ook onwerkelijk vinden.
Dus nog minder procent dan bij Feyenoord dus?
Dat ben ik niet met je eens.In dat geval ; nou vooruit dan maar. Neem het congres, of het hele gebouw maar gerust over zolang het allenaal wel netjes blijft.
Je moet er niet aan denken wat er gebeurt zou zijn als het zwarte indringers zouden zijn geweest.
Als je ergens binnendringt waar je niet mag komen misdraag je je toch sowieso?Dus een paar indringers die zich hebben misdragen. Gezien het aantal demonstranten valt dat toch gewoon mee?
Klopt. Het zijn dan krakers.Als je ergens binnendringt waar je niet mag komen misdraag je je toch sowieso?
wink? Wat is dat nou weer?Dan moesten die zwarte indringers wel iemand van binnenuit hebben, zeg maar een goeie connectie vanuit het witte huis ( wink wink ), om uberhaupt in de buurt te kunnen komen van het capitol.
wink? Wat is dat nou weer?
Vriend!Weet ik veel, ik lul ook maar wat.
Plop!Altijd
Plus 3 bier