Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

  • Donald Trump

    Stemmen: 5 29,4%
  • Joe Biden

    Stemmen: 7 41,2%
  • Iemand anders

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    17

JMD

Well-known member
Ze staan zelfs al in de 'Kamer'...

Echt, men mag toch ook eens kijken naar het veiligheidsprotocol daar... En dat nota bene in Amerika, waar de politie nou niet van het 'overleg' is...
 

Maasveld

Well-known member
Twan Huys 1,5 uur geleden: "Als er 1 stad is die goed is voorbereid op geweldadige protesten is het Washington wel."
 

erka

Well-known member
De burgemeester komt in actie: er komt een avondklok vanaf 18.00... Ja, dat zal die gestoorden afschrikken... We bestormen het Capitool, maar door de avondklok stoppen ze dan...

Om 18.00 wordt het donker.
 

JFK

Well-known member
Echt wat heeft die familie Trump zich schandalig misdragen.
Eerder op de dag die nitwit van een Trump jr. die als een Goebbels de menigte staat op te jutten.
En al die Christenfundamentalisten maar achter die kutfamilie aanlopen.
 

erka

Well-known member
Ja, dus? In het Capitool brandt nog wel licht hoor... En anders hebben de demonstranten wel lichten bij hen...

Voor deze demonstratie maakt dat geen moer uit...

Hoef jou hopelijk toch niet uit te leggen dat het in het donker een stuk moeilijker is dan als het nog licht is.
 

gevegt

Well-known member
Ik schakel net in. Het gaat er toch vreedzaam aan toe. Nergens een shot gun te zien.
 

JMD

Well-known member
Hoef jou hopelijk toch niet uit te leggen dat het in het donker een stuk moeilijker is dan als het nog licht is.
Jep. Dat snap ik. Maar voor deze gekken in dat Capitool maakt het echt niet uit of er wel of niet een avondklok is. Daar ging het om,
 

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat de massa het niet uren vol kan houden. Ze moeten ook een keer eten en drinken.
 

JMD

Well-known member
Gevalletje Halsema dit. Er waren er meer dan ze verwacht hadden.
Ongelooflijk inderdaad.

Maar wat ik begrijp van BBC is dat deze mensen eerder vandaag bij het Witte Huis stonden waar Trump een toespraak gaf. Dan heb je toch door of er 10 of 100 of 1000 of 10000 zijn???
 
Bovenaan