JMD
Well-known member
En dat is het al een jaar of 50, maar als je dan een idioot als president helpt maakt het dat nog wel erger idd.Idioot land vol idioten. Dan krijg je dit.
En dat is het al een jaar of 50, maar als je dan een idioot als president helpt maakt het dat nog wel erger idd.Idioot land vol idioten. Dan krijg je dit.
De burgemeester komt in actie: er komt een avondklok vanaf 18.00... Ja, dat zal die gestoorden afschrikken... We bestormen het Capitool, maar door de avondklok stoppen ze dan...
Ja, dus? In het Capitool brandt nog wel licht hoor... En anders hebben de demonstranten wel lichten bij hen...Om 18.00 wordt het donker.
Dan zou het een peaceful protest zijn.Jammer dat antifa er niet bij is vandaag.
Ja, dus? In het Capitool brandt nog wel licht hoor... En anders hebben de demonstranten wel lichten bij hen...
Voor deze demonstratie maakt dat geen moer uit...
Jep. Dat snap ik. Maar voor deze gekken in dat Capitool maakt het echt niet uit of er wel of niet een avondklok is. Daar ging het om,Hoef jou hopelijk toch niet uit te leggen dat het in het donker een stuk moeilijker is dan als het nog licht is.
Gewoon BBC kijken...CNN noemt het staatsgreep. Nou zijn dat niet echt Trumpfans...
Ken je de Maagdenhuisbezetting nog??? Duurde ook een paar dagen.Ik denk dat de massa het niet uren vol kan houden. Ze moeten ook een keer eten en drinken.
Ik schakel net in. Het gaat er toch vreedzaam aan toe. Nergens een shot gun te zien.
Bij de demonstranten?Jawel hoor. Tot in de kamer aan toe.
Ongelooflijk inderdaad.Gevalletje Halsema dit. Er waren er meer dan ze verwacht hadden.