Nepwapens?Gevalletje Halsema dit. Er waren er meer dan ze verwacht hadden.
Ongelooflijk inderdaad.
Maar wat ik begrijp van BBC is dat deze mensen eerder vandaag bij het Witte Huis stonden waar Trump een toespraak gaf. Dan heb je toch door of er 10 of 100 of 1000 of 10000 zijn???
Vind je dat echt?Ik moet denken aan de val ven de muur en de Praagse lente.
Vind je dat echt?
Nou nou nou daar zat ik ook met open mond naar te kijken, wat een volslagen imbecielEerder op de dag die nitwit van een Trump jr. die als een Goebbels de menigte staat op te jutten.
Die zouden nu een gezamenlijk statement moeten maken en de partij niet langer laten kapen door idioten. Het merendeel van de GOP bestaat uit fatsoenlijke mensen.Die republikeinen die nu zeggen dat het 'insane' is, moeten eens goed in de spiegel kijken.
Mijn gedachte gingen er wel even langs. Vrijheid, democratie en gerechtigheid!Vind je dat echt?
En dan heb je nog Eric Trump en aanhang. Ook een stel volslagen randdebielen.Nou nou nou daar zat ik ook met open mond naar te kijken, wat een volslagen imbeciel
Wir sind das Volk, we the people, Jan PalachMijn gedachte gingen er wel even langs. Vrijheid, democratie en gerechtigheid!
Wil je deze idioten s.v.p. niet gaan vergelijken met Oost-Duitsers please.Mijn gedachte gingen er wel even langs. Vrijheid, democratie en gerechtigheid!
Ja, die vindt die politie ongetwijfeld maar slapkeutels, de politie daar had gewoon al die demonstranten direct neergeschoten...De president van Venezuela heeft al gereageerd en aangegeven de komende dagen niet van de grond te komen van het lachen.
Het verbaast me dat jij er niet tussen loopt.Wil je deze idioten s.v.p. niet gaan vergelijken met Oost-Duitsers please.
JFK gaat morgen op weg naar Berlijn en bouwt dan eigenhandig het Palast der Republik weer op...Het verbaast me dat jij er niet tussen loopt.
Zucht, de politie/overheid heeft dan veel meer bevoegdheden.Jep. Dat snap ik. Maar voor deze gekken in dat Capitool maakt het echt niet uit of er wel of niet een avondklok is. Daar ging het om,