Laat maar schuiven, komt allemaal goed.
Voor Europa lijkt me een beetje normale verstandhouding met Rusland wel zo prettig.
En aangezien wij toch als bitches achter de VS aanlopen moet Trump het maar doen.
Hoezo loop jij eigenlijk de hele tijd uit te gaan van een 'normalere' verstandhouding met Rusland ? Waar haal je het vandaan ?
Trump heeft een blinde havik op defensie gezet die eigenlijk het liefst zo snel mogelijk ruzie wil met Iran. En met wie zat de Teheran-delegatie vandaag om de tafel ? Juist, met Poetin.
De man moet nog president worden en heeft nu al een diplomatieke crisis voor mekaar met China. Da's best knap op zich. Maar China, Rusland en Iran vormen tegenwoordig een tagteam in Azi?. En jij praat over een normalere verstandhouding met Rusland.
Net als wat ik tegen m'n Yankneef zei, die op hem gestemd heeft, ik hoop voor jullie dat het goed uitpakt. Maar ken je die scenes uit de Westerns dat er drie of vier desperados de lopen op elkaar tegelijkertijd gericht hebben, en dat ze zich dan heel subtiel terugtrekken in de wetenschap dat iedereen op dat moment eigenlijk dan verliest ?
Ok, en nu staat er in die cirkel dus een aandachtsgeile twitterende President die de schijn wil opwekken schijt te hebben aan het internationale speelveld, want de beste man heeft dus blijkbaar geen tijd voor briefings. Ik weet het niet hoor, maar je hebt volgens mij nu in deze tijden een slimme hypocriete schaakspeler nodig, geen realityshow-host.