Daar hoor je dus helemaal niks over, he. Dat de opkomst idioot laag was. Als hier maar 54% zou gaan stemmen voor de 2e kamer zou de pleuris uitbreken.
Dus 46% van de VS + de helft van de stemmers wilden Trump niet. Lekkere democratie heb je dan.
Waarom is zwammy eigenlijk zo blij met Trump? Qua milieu wil hij terug naar de giftige 70's, wat veel andere moderne zaken betreft terug naar de 50's, de rijken mogen weer minder belasting betalen. Ik wist helemaal niet dat zwammy een zeer vermogend fundamenteel Gristen die zijn reet schoon veegt met milieu eisen was.
Voor de duidelijkheid, ik kan me er verder niet heel druk om maken. Toen Reagan in de vroege 80's president werd zou in no time de derde wereldoorlog uitbreken. Bleek ook allemaal wel wat mee te vallen. Het leverde in die dagen een hoop inspiratie voor punk & hardcorebands, ik geniet er nu nog van.
Dat de werklozen in de VS er straks achter komen dat Trump zich nu hij president is niet meer om hen bekommerd, maar lekker zijn rijke vrienden helpt zal mij een zorg zijn. Hadden ze maar niet op een rijke redneck moeten stemmen. Dat de VS zich miks meer van milieu eisen aan gaat trekken is het enige wat ik echt minder vind.
Maar zoals met alles wat met politiek te maken heeft, ik heb er 0,0 invloed op, dus ik maak er liefst ook 0,0 druk om. Verspilde moeite.