Amerikaanse verkiezingen 2016

Amerikaanse verkiezingen 2020

  • Joe Biden

    Stemmen: 8 44,4%
  • Donald John Trump

    Stemmen: 3 16,7%
  • iemand anders (om wat voor reden dan ook)

    Stemmen: 7 38,9%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

gevegt

Well-known member
Ik heb begrepen dat hij voor Amerikaanse begrippen een hardliner is.

Dat zal wel door de beste krant van de wereld gezegd worden.

Edit: Hij is van origine een Canadees. Dat wordt hem dus niet.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
De Hoge rechter die nog benoemd moet worden zal ook een zeer gelovig en conservatieve man worden.

Net als de komende die op de nominatie staan. Ik heb niet de indruk dat de mogelijkheden van abortus, euthanasie en homohuwelijk verruimd gaan worden de komende 20 jaar.
 

gevegt

Well-known member
Net als de komende die op de nominatie staan. Ik heb niet de indruk dat de mogelijkheden van abortus, euthanasie en homohuwelijk verruimd gaan worden de komende 20 jaar.
Je blijft een onverbeterlijke optimist. Dat kan ik altijd wel waarderen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha, ja joh, het glas zal wel half vol zijn ja.


Maar serieus, gristelijk Amerika komt gigantisch aan haar trekken de komende tig jaar.
 

Mario

Well-known member
Daar zitten heel veel Nederlandse nazaten bij, waarvan hun voorvaderen het hier 200 jaar geleden veels te liberaal vonden.
 

de waan

Well-known member
Net als de komende die op de nominatie staan. Ik heb niet de indruk dat de mogelijkheden van abortus, euthanasie en homohuwelijk verruimd gaan worden de komende 20 jaar.

Worden veel dat soort dingen niet in de afzonderlijke staten bepaald? Er wordt al gesproken over een Calexit. :)
 

de waan

Well-known member
Daar hoor je dus helemaal niks over, he. Dat de opkomst idioot laag was. Als hier maar 54% zou gaan stemmen voor de 2e kamer zou de pleuris uitbreken.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Waarom protesteren ze in de VS eigenlijk tegen de democratie?

Dat systeem daar kan ik nou niet echt democratisch noemen. Niet dat de "Democraten" recht van spreken hebben overigens, want zij hebben ook nooit pogingen ondernomen dat te veranderen.
 
Bovenaan