Eef de Kip
Well-known member
Huh? Dit las ik net ook. Ik klik zeker de hele tijd op dezelfde topics.
een kat in het nauw maakt rare sprongenHuh? Dit las ik net ook. Ik klik zeker de hele tijd op dezelfde topics.
Mooi werk. BVC'12 keert komend seizoen niet meer terug op zondag.Zondag 2e klasse zal volgend jaar 10 of 11 competities kennen. Met 143 teams, waarvan nog maar 3 uit West 2, zal het wel een puzzel worden. Zie hier het overzicht van teams:
Ik heb mijn verwachte indeling hierin verwerkt. Wordt flinke puzzel voor knvb.Voor de 1e klasse nog wat open plekken. Maar het lijkt erop dat we daar volgend jaar 5 competities zullen krijgen. West2 zal geen competitie organiseren. Huidige ‘West2-teams’ zullen worden onderverdeeld in West1 en Zuid1.
valt toch wel mee?Grappig, de 3e Divisie zaterdag en zondag komen vrijwel geheel overeen met een virtuele indeling in 3e Divisie Noord en Zuid.
Nee, dat is niet handig idd. Klote tagjes die precies op elkaar vallen... Had het niet eens gezien.DOVO en GVVV in verschillende afdelingen?
Oke, wist niet dat jullie dat niet aan konden passen naar believenNiks persoonlijks, maar het is wel echt irritant dat je hem alleen in satellietweergave kunt zien vanuit jouw map.