De Groene Scout
Well-known member
Die zwarte en oranje clubjes in Zuid Holland hebben niet eens een bus nodig. Kunnen alles per fiets afdoen. Ook wel lekker.
Dat ze een beetje sympathie willen opwekken met: "Kijk, we denken echt wel mee"
Die scheids maar schorsen dan...Waar gebeurd: een scheidsrechter die weigert de wedstrijd te fluiten omdat hij geen eigen kleedkamer tot zijn beschikking had. Wilde niet in de scheidsrechterskleedkamer met 1 andere scheids.
Als dit de 1e keer is dan lijkt mij een stevige waarschuwing op zijn plaats. Mocht dit eerder zijn voorgevallen dan moet die man lekker een paar weekjes thuisblijven idd.Die scheids maar schorsen dan...
Ik zag een tweet voorbij komen dat er contact is geweest en dat eea is toegelicht en uitgepraat.Het is alweer bijgelegd inmiddels begreep ik?
100% mee eens. Er is te lang naar de pijpen van bepaalde groepen (Zaterdagclubs, KKD-clubs) gedanst. We moeten vooruit. En af van de idiote licentie-eisen idd...Een groot relaas over wat er mis is met de Tweede Divisie
Wat hebben de Championship, de 2. Bundesliga en de Maltese Challenge League met elkaar gemeen? De laatst geklasseerde teams degraderen naar het derde niveau. Eewww.indehekken.net
Goh... Nou nooit verwacht...Die tweede divisie had er nooit moeten komen.
Afgezien daarvan, wat een waardeloos stuk.
Allemaal domme, verkeerde conclusies en aannames.
Te veel om inhoudelijk op te reageren.
Prima stuk en precies zoals het is.Een groot relaas over wat er mis is met de Tweede Divisie
Wat hebben de Championship, de 2. Bundesliga en de Maltese Challenge League met elkaar gemeen? De laatst geklasseerde teams degraderen naar het derde niveau. Eewww.indehekken.net