Almere City FC

Batigoal

Well-known member
29 november 2014 Brisbane Roar v Perth Glory was het laatste duel van Hersi.

Hij speelde die wedstrijd nog samen met Daniel da Silva die door Roda gehuurd wordt en Roma en Rostyn Griffiths die alweer weg is bij ons.

Alweer een tijdje niet wedstrijdfit dus. ;)

Ik zie het al. Zijn transfer naar Brisbane Roar eerder dit jaar ketste af vanwege een verkeerd visum, waardoor hij geen officieel duel voor ze in actie kwam.
 

almere036

Member
Hij heeft eind 2014 een zware blessure opgelopen en is nu weer bijna fit. Daarvoor presteerde hij volgens mij best aardig in Australi?. Maar je weet het maar nooit met zware blessures.
Anyways, hij is de tweede keus. Ben benieuwd wie de eerste keus is.
 

almere036

Member
Almere City zal dit seizoen (waarschijnlijk) elk week met een ander shirtsponsor spelen. Ben benieuwd of er op deze manier meer geld of nieuwe sponsoren binnen komen.

Vrijdag is Stern Auto Mercedes aan de beurt.

CpbEbw2XYAExvfe.jpg
 

zwammy

Well-known member
Ik had het meer over Almere zelf. Adidas zal geen 50 shirts per week afleveren daar.
 

almere036

Member
Wellicht moet de shirtsponsor ook het shirt zelf betalen.

Lijkt mij idd wel het geval.

Stern auto komt wel met een leuke actie vrijdag. Vrijdag krijgen enkele supporters de kans om een bal in een cabrio te schieten. Lukt het, dan mag je een weekendje in een cabrio rijden.
 

Batigoal

Well-known member
Lijkt mij idd wel het geval.

Stern auto komt wel met een leuke actie vrijdag. Vrijdag krijgen enkele supporters de kans om een bal in een cabrio te schieten. Lukt het, dan mag je een weekendje in een cabrio rijden.

Wat een laffe actie om er niet gewoon eentje weg te geven aan de eerste die daarin slaagt.
 

almere036

Member
Youssouf Hersi is weer weg. Luis Pedro is nu op proef(Ex-Feyenoord, Eagles, Heracles).

Lijkt me wel een versterking voor ons.
 

almere036

Member
Braken is back!

Zojuist zijn rentree bij Jong Almere - Jong Zwolle, na een jaar revalideren, en hij maakte direct indruk. Gaf ook een assist op Luis Pedro die nog steeds op proef is, net als Onur Capin van Werder Bremen II

Hopen dat hij weer snel kan aansluiten bij het eerste
 

almere036

Member
Sjerill Macdonald naar Almere. Kan zowel in de spits als op de flanken spelen. Zal voornamelijk worden gebruikt als rechtsbuiten. Op papier een prima versterking, maar het moet nog maar blijken.
 

Joost

Well-known member
Ik dacht die al eeuwen geleden gestopt was.

Heb hem ooit nog eens zien excelleren bij AGOVV v Eindhoven. Benieuwd wat zijn niveau nog is.
 

Unregistere

Well-known member
Ik dacht die al eeuwen geleden gestopt was.

Heb hem ooit nog eens zien excelleren bij AGOVV v Eindhoven. Benieuwd wat zijn niveau nog is.

Zat vorig seizoen nog bij Sparta en maakte zelfs nog een paar zeer belangrijke goals in de slotfase van het seizoen. Scoorde ook nog in de kampioenswedstrijd. Veel speeltijd gunde Pastoor hem overigens niet.
 

almere036

Member
Leuke oefenpot tussen Almere en Groningen gister. Almere 1e helft met de basis en 2e helft met Jong Almere. Groningen beiden helften met een halve basis.

Almere domineerde de 1e helft. Groningen kwam er niet doorheen en 2-0 bij rust was dik verdiend. Na rust begon Jong Almere goed, maar 3-0 werd niet gemaakt. Daarna was Jong kansloos tegen Groningen en werd het 2-3. Nog wel 2 doelpunten afgekeurd van Almere + een prachtige volley op de paal.

Helaas wel slecht nieuws ontvangen gister. Sven Braken moet w??r geopereerd worden. Zal minimaal 6 tot 8 weken moeten revalideren, hopelijk nog voor de play-offs fit, maar ik vrees pas komend seizoen. Als zijn contract al verlengd wordt.. Hopen van wel, want het is een topspits voor de Jupiler League.

Sinds zijn komst van MVV 1,5 jaar geleden, heeft hij 16 wedstrijden gespeeld en daarin 12 goals + enkele assists. Flink gemis.. Hopelijk halen we nog een rechtsbuiten deze maand, zodat McDonald in de spits kan en Arica gewoon op 10. Dan staat het ook wel prima.
 

almere036

Member
Aanvoerder Ramsteijn vertrekt wss naar Aalesund(Hoogste niveau Noorwegen). Is al medisch gekeurd volgens Noorse bronnen, nog geen bevestigingen van beide clubs.

Zou zonde zijn, was toch wel een zekerheidje achterin. Ben benieuwd hoeveel we ervoor krijgen, de club zei dat spelers in de winter alleen weg mochten voor de hoofdprijs, maar aangezien Ramsteijn een aflopend contract heeft, kan ik me niet voorstellen dat we meer dan €100.000 vangen. Wss de helft van dat bedrag. Maar dat moet genoeg zijn voor een goede vervanger.
 

almere036

Member
Arsenio Valpoort voor 1,5 jaar naar Almere. Ken hem niet zo goed, maar van wat ik heb gezien is het een sterke en snelle vleugelspeler, moet alleen wat effectiever worden. Tenminste meer keuzes voorin nu.

Club is nog opzoek naar 1 of meerdere centrale verdedigers.
 
Bovenaan