Almere City FC

Joost

Well-known member
Misschien kan er een fatsoenlijke tribune worden gebouwd van die poen. Wat er nu staat is namelijk niet echt comfortabel.
 

almere036

Member
Misschien kan er een fatsoenlijke tribune worden gebouwd van die poen. Wat er nu staat is namelijk niet echt comfortabel.

Stadion wordt pas uitgebreid bij promotie of als het stadion geregeld vol zit.

Rosario zal aansluiten bij Jong PSV. Almere zegt dat ze voor Almere begrippen een groot bedrag ontvangen hebben. Daarnaast is er ook een doorverkooppercentage afgesproken, prima gedaan dus.
 

Joost

Well-known member
Stadion wordt pas uitgebreid bij promotie of als het stadion geregeld vol zit.

Rosario zal aansluiten bij Jong PSV. Almere zegt dat ze voor Almere begrippen een groot bedrag ontvangen hebben. Daarnaast is er ook een doorverkooppercentage afgesproken, prima gedaan dus.

Er is niet de illusie dat bij een fatsoenlijke tribune er wat meer publiek komt?

Ik ben er overigens twee keer geweest.
 

Joost

Well-known member
Ik denk dat er heel weinig mensen wegblijven vanwege de tribunes.

Ben je er wel eens geweest?

De thuistribune is een kleine stellage van een paar rijen met nauwelijks beenruimte en slechte zitjes. Een van de meest oncomfortabale tribunes die ik ken.
Kijk eens naar de nieuwe tribune die Telstar heeft neergezet, ik ben er van overtuigd dat een kopie van die tribune meer bezoekers trekt.
 

almere036

Member
Ben je er wel eens geweest?

De thuistribune is een kleine stellage van een paar rijen met nauwelijks beenruimte en slechte zitjes. Een van de meest oncomfortabale tribunes die ik ken.
Kijk eens naar de nieuwe tribune die Telstar heeft neergezet, ik ben er van overtuigd dat een kopie van die tribune meer bezoekers trekt.

Zou goed kunnen, denk dat in een echt stadion zitten men sneller lokt. Maar er moet wel achterban voor zijn, aangezien het veel kost maar weinig oplevert dan. Er zijn uiteraard al wel plannen voor.

Afgelopen 11 jaar heb ik altijd gestaan, maar vorig week was tijdens de opendag alleen de lange zijde open. Beenruimte is idd zeer beperkt

Desondanks is het aantal seizoenkaarthouders verdubbeld. Al is het nog steeds niet veel, maar toch mooi zulke vooruitgang
 

Pascallovic

Well-known member
Ben je er wel eens geweest?

De thuistribune is een kleine stellage van een paar rijen met nauwelijks beenruimte en slechte zitjes. Een van de meest oncomfortabale tribunes die ik ken.
Kijk eens naar de nieuwe tribune die Telstar heeft neergezet, ik ben er van overtuigd dat een kopie van die tribune meer bezoekers trekt.
Ik heb er een seizoenkaart gehad. Voor de prijzen daar heb ik geen verwachting. Was ook gewoon de staantribune. Van de keren dat ik wel een zitplaats had kan ik mij niks herrinneren qua problemen met beenruimte of de kwaliteit van het zitje.
 

zwammy

Well-known member
Moet je meer geld betalen voor een seizoenkaart, heb je ook meer ruimte. Is toch bij iedere club zo?
 

almere036

Member
Moet je meer geld betalen voor een seizoenkaart, heb je ook meer ruimte. Is toch bij iedere club zo?

Hier ligt de prijs eraan of je rond het middenveld wilt zitten of meer aan de zijkanten/vak-D(goedkoper)

Alleen in de businessclass hebben ze veel ruimte, verder overal hetzelfde
 

Unregistere

Well-known member
Nabi Hakimzadeh, die in de winterstop vertrok bij Ajax, zou stage lopen bij Almere City FC. Voor de beloften, denk ik. In principe gaat hij bij zaterdaghoofdklasser RVVH spelen, maar wellicht pikt Almere hem nog op.
 

almere036

Member
1478111_FC_Omniworld.jpg


Doelman en backs staan vast, weet nog niet echt wat ik van Kramer kan verwachten, maar heeft afentoe prima reddingen en is voetballend heel sterk. Backs zijn natuurlijk meer dan prima voor de JL. Centraal achterin is het nog wel open. Veel concurrentie tussen Ramsteijn, Nieuwpoort en Mirani. Mirani blinkt uit deze voorbereiding en lijkt zeker te zijn van een basisplek. Nieuwpoort en Ramsteijn beide ook prima verdedigers. Beetje luxe problemen voor Jack.

Middenveld staat vast. Gaat niets meer aan veranderd worden. Sterke basis. goede voetballers en harde werkers. Salasiwa een beetje de stofzuiger van het team. Maar de spoeling is wel dun als er eventuele blessures en schorsingen komen, aangezien Javier Vet er 3 maanden uit ligt.

Voorin is het nog een beetje afwachten. Ahannach op links is een zekerheidje. Ten Voorde is nu de nummer 9, maar Sven Braken is weer bijna fit na 9 maanden blessureleed. En hij deed ons Vincent Janssen binnen enkele weken vergeten. Hoop zo dat hij zijn niveau weer kan bereiken. E?n van de beste spitsen van de JL denk ik. Rechtsbuiten staat nog helemaal open. We hebben jeugdspeler Silvester van de Water die aan de deur klopt, maar dat is toch echt een linksbuiten. Wel een groot talentje, waar we dit seizoen nog veel van gaan horen. Ze zijn nog op zoek naar een echte rechtsbuiten en verder eventueel spelers voor de breedte.

Heb vertrouwen in dit seizoen. Denk dat we met lager dan top 7 geen genoegen moeten nemen.
 

almere036

Member
Almere City is aan het onderhandelen met een rechtsbuiten. Als ze daar niet mee uitkomen, wordt Youssouf Hersi gehaald. Lijkt me geen verkeerde back-up. Heeft een zware blessure gehad, maar lijkt me een prima jongen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zal best. In Nederland alleen al Ajax, NAC, NEC, Vitesse, De Graafschap, SC Heerenveen en FC Twente. Ook erg jong begonnen.
 

Joost

Well-known member
29 november 2014 Brisbane Roar v Perth Glory was het laatste duel van Hersi.

Hij speelde die wedstrijd nog samen met Daniel da Silva die door Roda gehuurd wordt en Roma en Rostyn Griffiths die alweer weg is bij ons.
 
Bovenaan