Almere City FC

almere036

Member
VVV schijnt achter Etemadi aan te zitten. Mij kwam hij vrij wisselvallig over, klopt dat?

Heeft afentoe wel eens een blunder idd, maar over het algemeen een uitstekende keeper met geweldige reflexes. Voor de Juup zeker goed.

Almere City nu toch nog ??n gesprek met Ahannach. Hopelijk blijft ie, daar ga je nog zeker een paar ton aan verdienen in de toekomst.
 

almere036

Member
Jaaaaaa! Ahannach heeft met 2 jaar verlengt! Had meerdere aanbiedingen ontvangen, maar niks wat meer aansprak dan Almere.
Heerlijk nieuws. Kan makkelijk mee met top JL/rechterrijtje Ere.

Rijsdijk is ook een prima versterking!

Daarnaast ook een turkse spelers genaamd Arica gehaald. Schijnt ook een leuke speler te zijn.
Verder nog een spits van AFC voor Jong Almere.

Nu nog een extra spits, keeper, rechtsbuiten en als het nog ff kan een extra middenvelder.
Als dat lukt moeten we toch wel in de subtop kunnen meedraaien lijkt me.

Zou daarom ook mooi zijn als Janssen snel een stap gaat maken. Krijgen iets van 150.000 als ik het goed heb.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Zegt me niets, maar dat is niet onlogisch als hij, zoals Joost zegt, van de zaterdagtak komt. Opvallende transfer dan.
 

Batigoal

Well-known member
Mocht de komst van Kaya naar Almere City dan ook doorgaan, dan hebben zij zich al prima versterkt voor komend seizoen. Wellicht zit er dan weer een plek in de playoffs in.
 

almere036

Member
Mocht de komst van Kaya naar Almere City dan ook doorgaan, dan hebben zij zich al prima versterkt voor komend seizoen. Wellicht zit er dan weer een plek in de playoffs in.

Als hij idd komt, evenals een rechtsbuiten/spits, dan is Play-offs toch wel noodzakelijk. Hebben veel kwaliteit rondlopen.
 

almere036

Member
Tot nu toe de waarschijnlijke basis van Almere:

Kramer
V. Buuren - Ramsteijn - Nieuwpoort - Quasten
Overtoom - Rosario
Rijsdijk
??? - Braken - Ahannach​

Bank:
Salasiwa
Arica
Vet
Pistoor
V Haaren
Mirani
Tadmine

Zal vast nog wel iemand vergeten zijn.
Als we een keeper en een rechtsbuiten kunnen halen, dan moeten we toch goed kunnen meedraaien in de top 7.
Hopen dat we Rosario nog kunnen behouden, schijnt dat meerdere clubs hem willen. En dat Vincent Janssen snel verkocht wordt. Wellicht kunnen we een deel van dat geld gebruiken voor nieuwe aankopen.
 
Laatst bewerkt:

almere036

Member
Kramer is binnen, Nick van der Velden houdt z'n conditie op peil of is op proef(lijkt me niet haalbaar).

De Gier heeft aangegeven nog een spits en een rechtsbuiten te willen, zoals verwacht.
De Gier laat ook in een interview weten dat ze het wel gaan proberen om van der Velden te houden. Zou wat zijn zeg.
 
Laatst bewerkt:

almere036

Member
16-2 gewonnen van de stadsgenoot.

Er zijn gesprekken gaande met een spits en een rechtsbuiten. Ook Van der Velden lijkt een serieuze optie te zijn, deed vandaag ook mee.

Daarnaast krijgen we 10% van de transfersom van Vincent Janssen, 2 miljoen is lekker meegenomen.
 

almere036

Member
Zuur...

Pablo Rosario verwacht na het EK -19 bij een Eredivisieclub te tekenen. Heeft nog een contract voor 2 jaar dus Almere ontvangt wel een paar ton, maar had hem liever nog een jaartje gehouden. Wellicht dat een club hem koopt en hem vervolgens nog ff een jaartje verhuurd aan Almere. Rosario kan een grote gaan worden.
Hopelijk speelt hij een uitstekend EK en gaat de vraagprijs omhoog. Heeft zijn contract met 2 jaar verlengt, dus ik verwacht minimaal een kwart miljoen.
 

Pieros

Active member
Zuur...

Pablo Rosario verwacht na het EK -19 bij een Eredivisieclub te tekenen. Heeft nog een contract voor 2 jaar dus Almere ontvangt wel een paar ton, maar had hem liever nog een jaartje gehouden. Wellicht dat een club hem koopt en hem vervolgens nog ff een jaartje verhuurd aan Almere. Rosario kan een grote gaan worden.
Hopelijk speelt hij een uitstekend EK en gaat de vraagprijs omhoog. Heeft zijn contract met 2 jaar verlengt, dus ik verwacht minimaal een kwart miljoen.

Kan het geld besteed worden aan nieuwe spelers of is het om gaten te dichten?
 

almere036

Member
Kan het geld besteed worden aan nieuwe spelers of is het om gaten te dichten?

Aangezien we ook nog circa 2 miljoen krijgen wanneer Janssen wordt verkocht, ga ik er toch vanuit dat een deel wel naar spelers kan gaan. Wij hebben weinig schulden, dus het is vooral allemaal extra geld.
Weet alleen niet wat de afspraken zijn met eigenaar Bamberger. Of hij zijn geld terug wilt(Had alle schulden van Almere in ??n klap betaald), of dat hij het geld gewoon in de club wilt steken. Ik ga uit van het laatste.

Tegen de tijd dat beide spelers verkocht zijn, is de selectie van Almere waarschijnlijk wel rond. Missen nog een aanvaller en een rechtsbuiten. Maar wie weet kan je dan nog extra kwaliteit aantrekken.
 

almere036

Member
Aardig cashen voor Almere deze zomer. Nu Janssen verkocht is(levert tussen 1.5-2,2 miljoen op voor Almere) en er veel interesse vanuit de Eredivisie is voor Rosario. PSV heeft al ge?nformeerd bij Almere.

Denk dat hij een half miljoen moet opleveren. Overigens wil de club de centen gewoon op de bank houden aangezien de selectie al bijna rond is en er nog genoeg middelen zijn voor een rechtsbuiten.

Als er uiteindelijk in de winter wat bijgehaald moet worden is dat uiteraard geen probleem. Hoop overigens dat Rosario gewoon blijft maar dat lijkt me onmogeli
 
Bovenaan