Almere City FC

almere036

Member
Bram van Vlerken tekent voor 2 seizoenen in Almere!

Rechtsback en aanvoerder van Jong PSV, prima aanwinst. Zou aanbiedingen hebben gehad van meerdere clubs, waaronder NAC.
 

zwammy

Well-known member
Is NAC iig wel mee bezig geweest, maar was al langer klaar. Geen idee waarom. Maar nette aankoop :duim:
 

almere036

Member
Joedrick Pupe van Kortrijk naar Almere.

Daar alleen in het belofteteam gespeeld, verder hele jeugdopleiding van Club Brugge doorgelopen.
Sterke voetballende verdediger, ik neem aan voor in de breedte.
 

almere036

Member
Youri Loen voor 2 jaar naar Almere, weer een prima speler voor de Jupi.. eh Keuken Kampioen Divisie.
Wordt genieten bij de vrije trappen komend seizoen met Kip en Loen.

Stijn Meijer komt ook voor 2 jaar. 18-jarige spits. Scoorde het afgelopen half jaar 17x in 14 wedstrijden bij Willem II 019. Zal wel wat kansen krijgen in de voorbereiding, maar voornamelijk voor Jong Almere.

Volgens de nieuwe trainer is/was er interesse in Tom Overtoom.. Als je een beetje bovenin mee wilt doen moet je Overtoom toch wel echt behouden.
 

almere036

Member
25f2535.jpg


Nieuwe lichtmasten, natuurgras en de komende 2 jaren wordt het stadion uitgebreid naar minimaal 5500 man. Ally komt eraan
 

Unregistere

Well-known member
Ziet er goed uit! Bijna jammer dat we niet meer tegen Jong Almere spelen dit seizoen. Denk je dat de beloften ook gewoon in het stadion blijven spelen of dat ze nu zullen uitwijken naar een veld naast het stadion, om het natuurgras niet te belasten?

Verder hebben twee vertrekkers een buitenlandse club gevonden: Gaston Salasiwa gaat naar Notodden FK in Noorwegen, Dennis van der Heijden naar het Italiaanse Carpi.
 

almere036

Member
Ziet er goed uit! Bijna jammer dat we niet meer tegen Jong Almere spelen dit seizoen. Denk je dat de beloften ook gewoon in het stadion blijven spelen of dat ze nu zullen uitwijken naar een veld naast het stadion, om het natuurgras niet te belasten?

Verder hebben twee vertrekkers een buitenlandse club gevonden: Gaston Salasiwa gaat naar Notodden FK in Noorwegen, Dennis van der Heijden naar het Italiaanse Carpi.

Nog heel onduidelijk, zal ik navragen. Het 'oude' kunstgrasveld wordt wel verplaatst naar het trainingscomplex en daar wordt een tribune gebouwd voor 400 man. Ik verwacht dat ze daar gaan spelen.
 

almere036

Member
BREAK: Almere City FC huurt komend seizoen de 18-jarige Engels jeugdinternational Edward Francis van Manchester City. Hij is een linker centrale verdediger, maar kan ook als linksback en controlerende middenvelder uit de voeten

Basisspeler bij Manchester City u23, 25 wedstrijden in de Premier League 2 en halve finales UEFA Youth League bereikt. Daarnaast 23 jeugdinterlands voor Engeland(momenteel Engeland u19).

Dan moet je wel iets kunnen lijkt mij.
 

zwammy

Well-known member
Lijkt me ook wel ja. Mooi dat veld zo. Ziet er toch een stuk beter uit dan het Mitsubishi forklift stadion van weleer.
 

almere036

Member
Stukken beter idd.

NEC wilt Overtoom hebben.. De Gier had enkele weken geleden nog beloofd om niemand mee te nemen, tja.

NEC zal wel een aardig zakcentje aan Almere moeten betalen. Mag toch hopen op minimaal 150/200.000.
 

almere036

Member
Stukken beter idd.

NEC wilt Overtoom hebben.. De Gier had enkele weken geleden nog beloofd om niemand mee te nemen, tja.

NEC zal wel een aardig zakcentje aan Almere moeten betalen. Mag toch hopen op minimaal 150/200.000.

Schijnt zelfs om 400.000 te gaan. Prima deal voor een speler van almere met een 1 jarig contract. Alles kan in de selectie worden ge?nvesteerd.
 

zwammy

Well-known member
Kan mij niet voorstellen dat NEC 4 ton betaald voor een speler die nog maar 1 jaar onder contract staat.
 

almere036

Member
Kan mij niet voorstellen dat NEC 4 ton betaald voor een speler die nog maar 1 jaar onder contract staat.

Verbaasde mij ook al toen ik het gister hoorde. Zal waarschijnlijk ook eerder rond de 2.5/3 ton liggen. Volgens de algemeen directeur van Almere hebben we 'goed gevangen'. Maar NEC krijgt deze zomer miljoenen van Jahanbakhsh en Limbombe naar verwachting. Boekhoorn heeft het naar verluidt voorgeschoten/betaald.
 

Unregistere

Well-known member
Klinkt niet onlogisch, dat Boekhoorn een bijdrage heeft geleverd. Weer eens wat anders dan de transfer van Wu Wen en Xing Ya.
 

almere036

Member
Almere koopt Niek Vossebelt over van Den Bosch. Heeft voor 3 seizoenen getekend.
Vorig seizoen nog goed voor 15 goals en 4 assists bij Den Bosch. Niet bekend hoeveel Almere betaald.

Almere is ook nog hard opzoek naar een goede spits. Zetten echter iets te hoog in. De laatste die benaderd werd verdiend €700.000.- per jaar haha.
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Almere koopt Niek Vossebelt over van Den Bosch. Heeft voor 3 seizoenen getekend.
Vorig seizoen nog goed voor 15 goals en 4 assists bij Den Bosch. Niet bekend hoeveel Almere betaald.
.

Dat lijkt mij een prima versterking. Vossebelt was wel de man van de strafschoppen, mede daardoor op 15 goals.
 
Bovenaan