Almere City FC

almere036

Member
Net bij de ambassadeursavond van Almere City geweest. Daar vertellen ze aan de trouwe supporters iets meer dan dat ze in de media doen.

Komende seizoenen wordt het stadion elk seizoen uitgebreid, of we nou promoveren of niet. Deze zomer komen er 400 plekken bij. Misschien wordt ook de businessclub uitgebreid als de gemeente daar toestemming tot geeft. Dan wordt dat ook van cornervlag tot cornervlag. Het seizoen erna wordt de 'fietsenstalling' onder de camera flink uitgebreid. En het seizoen daarna wordt het stadion helemaal dicht gebouwd, zodat het eindelijk een echt stadion is.

Almere wilt in 2020 promoveren, wat gezien de financi?n zeker mogelijk is.
 

almere036

Member
Jurgen Streppel is 1 van de 3 kandidaten om Jack de Gier op te volgen bij Almere City. Dat melden OmroepFlevoland en VI.
Iemand met veel ervaring in de JL, die weet wat er nodig is om te promoveren. Zou een prima keuze zijn.

Fred Grim zal ongetwijfeld 1 vd 2 andere kandidaten zijn. Is heel nauw betrokken bij de club en vrijwel elke wedstrijd aanwezig. Hij lijkt mij de beste kandidaat.
Kent de club, is geliefd in Almere, geeft talenten de kans en speelt attractief voetbal.
 

Maasveld

Well-known member
Streppel heeft vorige week in ieder geval met VVV gesproken, aangezien er buitenlandse interesse is in Steijn.
 

almere036

Member
Zo'n dramatische keuze lijkt het mij ook weer niet toch. Denk overigens niet dat hij eerste keus is.
De afgelopen 2 keer in de JL wist hij beide keren te promoveren, ook al was het met Willem II, dat is alsnog knap.
 

almere036

Member
90% rond met Streppel, Damian Hertog wordt assistent. Waren blijkbaar ook meerdere gesprekken met Marcel Keizer gevoerd, maar toen kwam Al-Jazira en Almere kan nog net niet in de buurt komen van hun qua salaris haha.

Benieuwd wie de derde optie dan was. Lijkt mij Fred Grim, maar snap niet dat ze kiezen voor Streppel boven Grim.
 

Unregistere

Well-known member
Da's een tegenvaller voor Barendrecht als dat zo is, die waren al min of meer met rond met Hertog over het hoofdtrainerschap.
 

almere036

Member
Da's een tegenvaller voor Barendrecht als dat zo is, die waren al min of meer met rond met Hertog over het hoofdtrainerschap.

Goed nieuws voor beide clubs, want Ivar van Dinteren wordt Assistent van het eerste en hoofdtrainer van jong. Ik neem aan dat Damian Hertog dan niet ??k nog erbij komt.
 

Unregistere

Well-known member
Kijk, blijft Van Dinteren dus toch aan. Mooi.

En dan zal Hertog inderdaad wel niet meer komen, anders zijn er wel veel assistenten.
 

almere036

Member
Hammouti tekent voor 2 jaar bij Almere City, jeugdinternational van Marokko.
Speelde de afgelopen 2 seizoenen al bij Almere, afgelopen seizoen helaas maar 15x gespeeld vanwege blessures en interlands. Wel een toppertje, kan op vele posities uit de voeten.
Gaan we nog veel van horen.

Almere City gaat ook het trainingscomplex uitbreiden. Het kunstgras dat gebruikt werd, zal worden verplaatst naar het trainingscomplex. Daar wordt ook een tribune gebouwd, zodat Jong Almere haar wedstrijden daar kan spelen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk dat het goed met hem gaat. Niet echt Feyenoord materiaal, maar in de A2 vond ik hem vaak wel aardig spelen.
 

Abubakari

Well-known member
Idd. Fred Grim stond gister bij Jong Almere bij John Bes, Maaskant en de eigenaar van de club. Lijkt me dat hij het dan wordt.
Zou een prima vervanger van de Gier zijn, hopen maar.

De zoon van Fred Grim keept toch bij Jong Almere? Zegt dan toch niet zo heel veel dat ie met wat hotemetoten staat te praten?
 
Bovenaan