Almere City FC

Abubakari

Well-known member
Mensen denken altijd dat het hier toch niet gebeurt, ik woon in Groningen, daar dacht men dat ook. We hebben het gezien, het kan gewoon overal gebeuren.
 

almere036

Member
Haha, ik zie der ernst ervan nog niet zo in. Beter hij dan niemand iig. Afgelopen 13 seizoenen heeft Almere het gedaan zonder TD.
 

Unregistere

Well-known member
De optie in het contract van Tom Overtoom is gelicht, dus hij blijft tot medio 2019 in Almere. Ook heeft Nicky van Hilten zijn eerste profcontract mogen ondertekenen, hij ligt nu tot medio 2020 vast.

Almere City FC neemt afscheid van Roy Pistoor (al verhuurd aan De Dijk), Khalid Tadmine (topscorer van Jong Almere), Kees van Buuren, Charlie Telfer, Jeffrey Rijsdijk (op weg naar Spijkenisse), Sherjill Mac-Donald en Dennis van der Heijden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kijk, aan zelfvertrouwen geen gebrek bij Maaskant; met 2 jaar in de Eredivisie is zijn 1e uitspraak!
Die yoga doet hem goed.:duim:
 

almere036

Member
Dat ging toch ook niet onaardig? In de JL vraag ik mij echt af wat je met een TD moet.

Nja, als je de stap wilt maken naar de top van de JL, lijkt iemand met veel connecties en ervaring in het (Nederlandse) voetbal wel handig. Qua geld, organisatie en faciliteiten ben je al klaar om die stap te maken, nu nog op het veld.

De optie in het contract van Tom Overtoom is gelicht, dus hij blijft tot medio 2019 in Almere. Ook heeft Nicky van Hilten zijn eerste profcontract mogen ondertekenen, hij ligt nu tot medio 2020 vast.

Almere City FC neemt afscheid van Roy Pistoor (al verhuurd aan De Dijk), Khalid Tadmine (topscorer van Jong Almere), Kees van Buuren, Charlie Telfer, Jeffrey Rijsdijk (op weg naar Spijkenisse), Sherjill Mac-Donald en Dennis van der Heijden.

Alleen maar positief nieuws, al had Dennis vd Heijden wel mogen blijven. De rest is simpelweg niet goed genoeg. Ook topscoorder Valpoort mag gratis vertrekken. Heeft er 14 of 15 gemaakt, maar ik heb geen idee hoe. Die vent verpest vrijwel elke aanval.
Overtoom zou bij elke JL club in de basis staan. Topspeler voor dit niveau.
 

Unregistere

Well-known member
Alleen maar positief nieuws, al had Dennis vd Heijden wel mogen blijven. .

Op de ??n of andere manier komt het er bij hem niet echt uit in Almere toch? Eerder bij Volendam ook al niet, opvallend genoeg. Die stormachtige entree bij ADO heeft misschien wel een te hoog verwachtingspatroon gecre?erd.
 

almere036

Member
Qua faciliteiten voor spelers en jeugd natuurlijk, haha. Wat betreft stadion etc nog lang niet, al komt er direct een nieuw stadion bij promotie. In een stad als Almere krijg je na ??n x promoveren gelijk een hele zooi 'supporters' erbij.

Op de ??n of andere manier komt het er bij hem niet echt uit in Almere toch? Eerder bij Volendam ook al niet, opvallend genoeg. Die stormachtige entree bij ADO heeft misschien wel een te hoog verwachtingspatroon gecre?erd.

Mwa, in de basis wilt het maar niet lukken, maar als invaller pikt ie vaak een doelpuntje mee. Daarnaast wordt z'n werklust ook gewaardeerd.
 

almere036

Member
Het wordt gelijk leuk in Almere, de gehele defensie + 2 keepers moeten vertrekken vanwege de zwakke prestaties dit seizoen(gem. 2 tegendoelpunten per wedstrijd). Die zullen de komende wedstrijden vast gemotiveerd zijn..

Wel terecht imo. Verdediging is zwaar ondermaats.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan