Almere City FC

almere036

Member
De zoon van Fred Grim keept toch bij Jong Almere? Zegt dan toch niet zo heel veel dat ie met wat hotemetoten staat te praten?

Zoon Grim is al een tijdje geblesseerd en is al met vakantie, daarvoor was hij er iig niet.

Jong Almere promoveert iig naar de 2e divisie. Het hoogst spelende belofteteam van een JL-club ooit volgens mij, samen met Sparta. Behoorlijk knap met veelal spelers uit de A1.
 

Unregistere

Well-known member
De zoon van Fred Grim keept toch bij Jong Almere? Zegt dan toch niet zo heel veel dat ie met wat hotemetoten staat te praten?

Klopt, al staat vanaf eind april Timo Plattel al onder de lat, dus de laatste duels en de nacompetitie heeft Grim niet gespeeld.

EDIT: Oh, dat zei almere036 ook op de volgende pagina die er ook al was. :duim:

Knappe prestatie wel van de Almeerse beloften, moet ik zeggen. Dat na een eerste seizoen waarin ze maar net in de derde divisie bleven. Dit seizoen hebben ze het wel anders aangepakt, met meer speeltijd voor reserves van het eerste elftal en een wat vastere kern. Dat heeft succes gebracht dus.
 
Laatst bewerkt:

almere036

Member
#stopdebeloften

Ja, dat sowieso.

Klopt, al staat vanaf eind april Timo Plattel al onder de lat, dus de laatste duels en de nacompetitie heeft Grim niet gespeeld.

EDIT: Oh, dat zei almere036 ook op de volgende pagina die er ook al was. :duim:

Knappe prestatie wel van de Almeerse beloften, moet ik zeggen. Dat na een eerste seizoen waarin ze maar net in de derde divisie bleven. Dit seizoen hebben ze het wel anders aangepakt, met meer speeltijd voor reserves van het eerste elftal en een wat vastere kern. Dat heeft succes gebracht dus.

Idd, vooral eerste helft van het seizoen veel reserves gebruikt, laatste maanden niet meer. Zag gelijk verschil qua niveau, daarom niet verwacht dat onze 'echte talenten' promotie binnen zouden slepen.
Nu maar hopen dat ze komend seizoen niet onderaan eindigen met 7 punten ofzo haha.
 

almere036

Member
Ja hoort natuurlijk ook, ben benieuwd welke jongens het niveau aan kunnen. En of we talentjes bij andere clubs kunnen wegkapen nu Jong Almere ook zo hoog speelt.

Edit; Het antwoord is ja; Emre Bilgi speelt met ingang van komend seizoen voor het beloftenelftal van Almere City FC.
De 19-jarige vleugelspeler komt over van ADO Den Haag waarmee hij het afgelopen seizoen uitkwam in het elftal voor spelers onder de 19 jaar.
 
Laatst bewerkt:

almere036

Member
Ricardo Kip tekent voor 2 jaar in Almere! Was hier ??n vd beste spelers in de JL voor hij naar Engeland ging, hopen dat hij dat niveau weer kan halen.

Ook is Receveur nadrukkelijk in beeld om terug te keren. Als je deze namen hoort, wordt de kans alleen maar groter dat Grim trainer wordt van Almere. Spelers die van hem veel vertrouwen kregen.
 
Laatst bewerkt:

Bernardo

Well-known member
Ben benieuwd of Kip het bij jullie wel weer kan. Bij Cambuur zal ik hem niet missen in ieder geval.
 

almere036

Member
Ben benieuwd of Kip het bij jullie wel weer kan. Bij Cambuur zal ik hem niet missen in ieder geval.

Komt ook voornamelijk door de manier waarop hij werd gebruikt bij Cambuur. Als Grim daadwerkelijk de trainer van Almere wordt, ben ik ervan overtuigd dat Kip dezelfde rol als 'vroeger' krijgt en hij een smaakmaker zal zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Alfred Mensah komt ook over van Hercules, waarmee hij in de derde divisie zondag speelde. Zal wel in eerste instantie voor de beloften zijn?
 

almere036

Member
En hoe is dat?

Niet dat ik dat het best kan uitleggen, maar meer een vrije rol op 10 en dan veel hangend op rechts en ruimte maken voor zijn loopacties achter de verdediging. Zo heeft ie bij ons 19x gescoord in ??n seizoen + 5 assists.

Hoop actie op de transfermarkt opeens;

In;
Receveur heeft voor 2 seizoenen getekend en Chiel Kramer mag toch nog ??n jaar blijven na zijn overtuigende spel in de play-offs.

Uit;
Charlie Telfer is ergens naar Schotland.
Javier Vet gaat waarschijnlijk een tweejarig contract tekenen bij De Graafschap
Valpoort en MacDonald gaan waarschijnlijk samen naar Korea, Busan Ipark heeft interesse. Valpoort had nog een ??njarig contract, maar mocht gratis weg.
Mac-Intosh moet definitief weg.

Streppel definitief niet de nieuwe trainer van Almere.
 

almere036

Member
Michele Santoni, verrassende naam! Wel blij mee, een jonge moderne trainer.
Zal samen met Ole Tobiasen en Ivar van Dinteren de technische staf vormen.

Schijnt een 'laptop-trainer' te zijn. Maakt veel gebruik van data en statistieken. Zal ongetwijfeld niet bij iedereen de voorkeur hebben, maar het past wel bij een club als Almere.
Jong, eigenwijs en ambitieus.
 

Unregistere

Well-known member
Verrassende keuze. Heeft hij wel zijn diploma? Of wellicht in Itali? behaald? Anders is Tobiasen natuurlijk de man met de papieren, dus het zal ongetwijfeld allemaal kunnen.
 
Bovenaan