Almere City FC

zwammy

Well-known member
Viel wel op bij FCDB. Ben ook wel benieuwd naar dat jonge menneke van db. Ben de naam kwijt maar had ook goede potentie.
 

Unregistere

Well-known member
Ben wel benieuwd of Vossebelt dit doortrekt of dat het qua treffers - mede door de strafschoppen - een 'one hit wonder' is geweest. In de rest van zijn loopbaan nooit een doelpuntenmaker geweest. Maar knap dat Almere hem kan strikken.
 

almere036

Member
Ja, we moeten hem niet gaan beoordelen op zijn goals. Maar ook zonder die goals is het een prima speler voor de Eerste Divisie.

Middenveld is nu wel rond met o.a. Loen, Kip, Receveur en Vossebelt. Zitten ook nog 3 talentvolle jeugdspelers erachter indien nodig.
Achterhoede moet nog maar blijken, 2 onbekende talentvolle spelers gehaald en van Vlerken(aanvoerder jong PSV). Ze zoeken nog wel 1 centrale verdediger, maar is geen prioriteit.
Vooral de voorhoede missen we nog veel. Een spits en een rechtsbuiten. Hopen dat die snel gepresenteerd gaan worden.
 

Unregistere

Well-known member
In elk geval gewonnen van de amateurs van Ajax gisteren. Het werd 3-0. Doelpunt van Stijn Meijer, onder andere. Waar komt die ineens vandaan? Zat niet bij de beloften vorig jaar.
 

almere036

Member
In elk geval gewonnen van de amateurs van Ajax gisteren. Het werd 3-0. Doelpunt van Stijn Meijer, onder andere. Waar komt die ineens vandaan? Zat niet bij de beloften vorig jaar.

Willem II 019. Scoorde daar 17x in 14 wedstrijden afgelopen half jaar. Zal de nieuwe spits van Jong Almere worden en vast en zeker kansen krijgen in het eerste.
 

almere036

Member
Copy paste van Tilbo.com;

Heb zojuist vernomen wat het verhaal achter zijn vertrek is. Omdat ik hier de vraag had gesteld, zal ik ook het antwoord geven zoals ik dat gekregen heb.

Deze jeugdspeler had nogal wat eisen toen hij naar Tilburg kwam. Wilde met de A-selectie meetrainen, had een gebrek aan topsportmentaliteit ( en was daarom al bij meerdere clubs weggestuurd ) en laat zich begeleiden door een bureau dat overal met hem loopt te leuren. Hij scoorde inderdaad makkelijk in de O19, maar tegen betere tegenstanders viel hij toch tegen.

Men heeft nu in overleg besloten om afscheid te nemen van deze jongen. Is dat slim? Dat zal de toekomst uitwijzen maar je moet als club keuzes maken en als je iedere speler die je binnenhaalt z’n eisen inwilligd wordt het wel erg druk bij de A-selectie en heeft Adri Koster straks 3 trainingsvelden nodig om al die spelers mee te laten trainen.

We gaan het zien. Schijnt een irritante zaakwaarnemer te hebben(zelfde als Oliseh)
 

Unregistere

Well-known member
Dank voor de toelichting, almere036! Met een beetje mazzel hebben ze dus al een goalgetter binnen, al mag je vermoedelijk nog niet verwachten dat hij er in 38 duels staat. Willem II dus, maar zie op Transfermarkt dat hij daarvoor ook al wat clubs heeft versleten. En zit bij Prestige Sports, grappig.
 

almere036

Member
Moustapha Seck wordt voor ??n seizoen gehuurd van AS Roma. Heeft in het verleden samengewerkt met Michele Santoni bij Lazio en zodoende met Almere in contact gekomen.

Bij AS Roma alleen ??n wedstrijd in de Europa League gespeeld, verder wel vaak op de bank. Afgelopen seizoen oa verhuurd aan Carpi en Empoli.
Volgens Michele mogen we veel gaan verwachten van Seck, voetballend ??n van de betere in de competitie volgens de coach. Seck is echter een linksback, dus hopen dat ie ook een beetje kan verdedigen.
 

almere036

Member
Haha, iig een trommelaar op het vak als hij geschorst is dus.

Hebben een leuke linkerkant met Hoefdraad, Loen en Seck. Club is nog op zoek naar 2 aanvallers voor de basis en daarna is de selectie rond.
Tenzij er buitenkansjes komen natuurlijk. Er is nog budget over na alles transfers.
 

almere036

Member
Edoardo Soleri wordt een jaar gehuurd van AS Roma. Spits van 1.94m. Groot en sterk, maar of ie ook kan voetballen moet nog blijken. Wel ??n CL-wedstrijd gespeeld voor Roma, dan moet je wel een beetje kunnen voetballen lijkt mij.
 

Janssen

Well-known member
Almere City FC

Jullie hebben pech dat Sparta/Roda/Twente/NEC relatief grote budgetten hebben. Nu zegt dat niet alles maar met enkel spelers van max 2 ? 3 ton ga je het tegen deze teams niet redden natuurlijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Edoardo Soleri wordt een jaar gehuurd van AS Roma. Spits van 1.94m. Groot en sterk, maar of ie ook kan voetballen moet nog blijken. Wel ??n CL-wedstrijd gespeeld voor Roma, dan moet je wel een beetje kunnen voetballen lijkt mij.
Hangt er vanaf of ie 1 minuut voor tijd mocht invallen in een wedstrijd waar ze al met een b-team stonden omdat de wedstrijd nergens om ging. Dan zegt zo'n CL-optreden niet zoveel. Maar we gaan het merken.
 

Janssen

Well-known member
Hij mocht in de 92e minuut invallen tegen Bate Borisov.

Zal me verder jeuken hoor maar wel behoorlijk koddig om hem dan te presenteren als spits met Champions League ervaring.
 

almere036

Member
Jullie hebben pech dat Sparta/Roda/Twente/NEC relatief grote budgetten hebben. Nu zegt dat niet alles maar met enkel spelers van max 2 ? 3 ton ga je het tegen deze teams niet redden natuurlijk.

Ja allemaal clubs met minimaal 2,5 miljoen te besteden, NEC ook door transfer Jahanbakskh. Almere zit daar nog onder met 1,2 miljoen + 7 ton van vd Water & Overtoom

Hij mocht in de 92e minuut invallen tegen Bate Borisov.

Zal me verder jeuken hoor maar wel behoorlijk koddig om hem dan te presenteren als spits met Champions League ervaring.

Haha dat valt idd behoorlijk tegen dan. Maar ja, trainen met Salah en Totti, dan leer je wel iets.
Heb een paar beelden bekeken en lijkt me vooral een targetman. Met de rug naar het doel, balletje vasthouden, kaatsen en in de 16 staan voor hoge voorzetten. Beetje power kunnen we prima gebruiken.

Komt iig nog ??n aanvaller erbij, en daarna wordt er komende weken gekeken of de selectie goed genoeg is voor de top 5, of dat er posities onderbezet blijken te zijn. Er is iig nog budget over, maar daar wordt verantwoordelijk mee omgegaan.
 
Bovenaan