Almere City FC

almere036

Member
Kevin Luckassen en Andreias Calcan naar Almere, vooral de laatste is een top aanwinst!

Selectie is nu wel rond. Alleen als blijkt dat sommige posities onder bezet zijn zullen er nog spelers bij komen.
 

Unregistere

Well-known member
Calcan deed het bij Dordt prima inderdaad, kan Van der Water wel mooi vervangen als dribbelaar, lijkt mij.

Wat zal de basiself worden denk jij?
 

almere036

Member
Calcan deed het bij Dordt prima inderdaad, kan Van der Water wel mooi vervangen als dribbelaar, lijkt mij.

Wat zal de basiself worden denk jij?

Lastig, hele brede selectie. Elke positie dubbel/driedubbel bezet. Denk dat we na vandaag en vrijdag meer weten(tegen suriname en MVV).

Tot nu toe dit;

qx8km9.png


En dan heb je een bank met o.a. Kip, Meijer(gaat een topspits worden), Francis(Man City, vanwege EK o19 halve voorbereiding gemist), Pupe(Zal Hammouti vervangen, maar is pas net terug van een blessure), Luckassen, Kramer en nog enkele goede talenten van Jong Almere.
 

Unregistere

Well-known member
Best een lekker ploegje zo inderdaad. Van Jong Almere zal in eerste instantie James in beeld zijn bij het eerste, vermoed ik?
 

Unregistere

Well-known member
Ah ja, Van Hilten, zeker. Die was vorig jaar prima, scoorde ook veel en deed al een paar keer mee bij 1. Krant vond ik altijd wat onopvallend, maar kan zijn dat hij ook zo'n type speler is.
 

almere036

Member
Guy Ramos is op proef bij Almere, laat een goede indruk achter.

Centraal achterin is het dun bezet vanwege de blessure van Joedrick Pupe, die waarschijnlijk pas in januari wedstrijdfit is. Daarnaast kan Hammouti telkens worden opgeroepen voor Jong Marokko en dan heb je achterin wel flink wat problemen.
Dit keer heeft Hammouti gelukkig gevraagd of hij bij Almere mocht blijven ipv vriendschappelijk spelen met Jong Marokko.
 

Maasveld

Well-known member
Guy Ramos is op proef bij Almere, laat een goede indruk achter.

Centraal achterin is het dun bezet vanwege de blessure van Joedrick Pupe, die waarschijnlijk pas in januari wedstrijdfit is. Daarnaast kan Hammouti telkens worden opgeroepen voor Jong Marokko en dan heb je achterin wel flink wat problemen.
Dit keer heeft Hammouti gelukkig gevraagd of hij bij Almere mocht blijven ipv vriendschappelijk spelen met Jong Marokko.

Schorsing is wel op z'n plaats dan.
 

almere036

Member
Torino Hunte traint mee met Almere. Zou wat zijn. Men spreekt echter van een 5% kans dat hij in Almere tekent.
Selectie is eigenlijk al rond, vooral als Ramos komt. Maar een buitenkansje zoals Hunte kan je niet laten lopen.
 

Batigoal

Well-known member
Guy Ramos keert terug in Nederland, hij heeft getekend bij Almere City. Ramos heeft de afgelopen 2 jaar geen offici?le wedstrijden meer gespeeld, dus de vraag is in hoeverre hij nog het niveau aan kan.
 

Unregistere

Well-known member
Oh, was dat officieel nog niet rond? Traint al een dikke maand mee volgens mij. Mooi voor Guy en Almere in elk geval! :duim:
 
Bovenaan