Algemene prestaties in Tokyo

D

Deleted member 2709

Guest
Wel fijn deze medaille hoor, ook omdat Kim Polling gelukkig niet voor niks thuis zit.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geweldig gevecht van Van Dijke. Het pakkingsgevecht was super lastig en ze liep steeds achter die straf achterstand aan. Ze had wel het initiatief in de loop van de golden score, maar die Duitse deed steeds net genoeg om geen strafje te krijgen voor passiviteit. Toen ze hem op een gegeven moment wel kreeg voor duiken, opende het gevecht zich voor Sanne. Want ze was zogezegd actiever. En dan prachtig afgemaakt met een geweldige ippon. :)

D

Deleted member 2709

Guest
Ze kan na deze wedstrijd een gewichtsklasse lager gaan vechten, zo veel zweet ze :D

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Geweldig gevecht van Van Dijke. Het pakkingsgevecht was super lastig en ze liep steeds achter die straf achterstand aan. Ze had wel het initiatief in de loop van de golden score, maar die Duitse deed steeds net genoeg om geen strafje te krijgen voor passiviteit. Toen ze hem op een gegeven moment wel kreeg voor duiken, opende het gevecht zich voor Sanne. Want ze was zogezegd actiever. En dan prachtig afgemaakt met een geweldige ippon. :)
Vraagje Jamel: heb jij gejudood ooit?

D

Deleted member 2709

Guest
Ik ook, maar kwam niet verder dan de gele band :D was ook nog klein kind. Mijn neef deed nog mee aan de OS in Atlanta.

JMD

Well-known member
Yes. Alleen niet heel lang hoor. Hoezo?
Door hoe jij over judo praat. Daaraan lees ik dat je er meer verstand van hebt dan de normale TV-kijkende judofan

He, Japan wint weer eens judogoud... Japan weer op kop in het medailleklassement

Jamel

Administrator
Forumleiding
Door hoe jij over judo praat. Daaraan lees ik dat je er meer verstand van hebt dan de normale TV-kijkende judofan

He, Japan wint weer eens judogoud... Japan weer op kop in het medailleklassement
Aha, dankjewel!

Nou ik heb het vooral heel veel gekeken. Het is denk ik na voetbal en wielrennen de sport die ik het meest gekeken heb. Alleen de laatste jaren eigenlijk minder.

Bovenaan