Ik zag komende nacht inderdaad als een kans om vrijwel helemaal door te slapen. Alleen even kort wakker voor Kamminga.Weinig kansen op medailles morgen: lichte dubbeltwee roeien (vooraf wel favoriet voor medaille met kans op goud toegedicht, maar plaatsten zich slechts als 6e en laatste voor de finale), Arno Kamminga 200m schoolslag en beide judoka's.
Dat was het volgens mij wel?
Even een zijsprongetje: er zijn natuurlijk best wel wat discussies over vrouwen als analisten en/of commentator bij sporten. Veel zeggen dat het teveel een mannenwereld is en dat een vrouw bij voorbaat al wordt afgeschoten. Ik zelf sta er ook een beetje met mixed feelings in. Het zou niet uit moeten maken of het een man of een vrouw is, maar ik erger me gewoon vaker aan vrouwelijke commentatoren en analisten. Er zitten best wat goeie dames tussen, maar zoals die analiste bij het EK, daar zit ik dus gewoon helemaal niet op te wachten. Die zit daar alleen maar omdát ze een vrouw is.
Nu bij de Spelen heb je bij de Eurosport Player heel veel vrouwelijke commentatoren. Eigenlijk bij bijna elke sport wel. In het Engels weliswaar, maar ik heb nog niet één keer gehad van "wat een irritant commentaar". Ik denk dus dat de Nederlandse tv gewoon niet goed genoeg scout.
Even een zijsprongetje: er zijn natuurlijk best wel wat discussies over vrouwen als analisten en/of commentator bij sporten. Veel zeggen dat het teveel een mannenwereld is en dat een vrouw bij voorbaat al wordt afgeschoten. Ik zelf sta er ook een beetje met mixed feelings in. Het zou niet uit moeten maken of het een man of een vrouw is, maar ik erger me gewoon vaker aan vrouwelijke commentatoren en analisten. Er zitten best wat goeie dames tussen, maar zoals die analiste bij het EK, daar zit ik dus gewoon helemaal niet op te wachten. Die zit daar alleen maar omdát ze een vrouw is.
Nu bij de Spelen heb je bij de Eurosport Player heel veel vrouwelijke commentatoren. Eigenlijk bij bijna elke sport wel. In het Engels weliswaar, maar ik heb nog niet één keer gehad van "wat een irritant commentaar". Ik denk dus dat de Nederlandse tv gewoon niet goed genoeg scout.
Gelukkig staat het al 5-4 en missen ze een vrouw meer kans op 6-4Nederland speelt trouwens een uitstekend tweede kwart en draait een 2-3 achterstand om naar een 5-3 voorsprong.
Leonne Stetler bedoel je, ik ben na een paar afleveringen afgehaakt, maar ik vond haar niet slechter dan vd Vaart of vHooijdonk. Eerder beter en meer toevoegend.Even een zijsprongetje: er zijn natuurlijk best wel wat discussies over vrouwen als analisten en/of commentator bij sporten. Veel zeggen dat het teveel een mannenwereld is en dat een vrouw bij voorbaat al wordt afgeschoten. Ik zelf sta er ook een beetje met mixed feelings in. Het zou niet uit moeten maken of het een man of een vrouw is, maar ik erger me gewoon vaker aan vrouwelijke commentatoren en analisten. Er zitten best wat goeie dames tussen, maar zoals die analiste bij het EK, daar zit ik dus gewoon helemaal niet op te wachten. Die zit daar alleen maar omdát ze een vrouw is.
Van Hooijdonk vind ik ook niets. Van der Vaart kan ik prima hebben.Leonne Stetler bedoel je, ik ben na een paar afleveringen afgehaakt, maar ik vond haar niet slechter dan vd Vaart of vHooijdonk. Eerder beter en meer toevoegend.
Medailles worden vrijdag verdeeld.BMX begint vannacht dus echt niet dat ik lig te slapen om 3 uur
Normaal wel maar bij het EK niet. Humeurig, leek er geen zin in te hebben en voegde weinig toe.Van der Vaart kan ik prima hebben.
Gelukkig wel gewonnen.Gelukkig staat het al 5-4 en missen ze een vrouw meer kans op 6-4