Algemene prestaties in Tokyo

Max

Administrator
Forumleiding
Uiteraard. We krijgen nog de lekke boot en een gescheurd zeil en wat nog meer?

Reinoud

Well-known member
Werk je vijf jaar naar hét toernooi. Wordt je uitgeschakeld door een overstekende vrijwilliger. Hoog opi en omi gehalte. Fijn ook dat er thuis geeo nog wat potentiële finalisten zitten die nu ook niet kunnen invallen.

erka

Well-known member
Hij heeft een scheurtje in zijn knieschijf, het is niet totaal gebroken en mogelijk gaat ie toch starten.

JMD

Well-known member
Gekke tijd, 6:30 plaatselijke tijd. Ik zie dat de wedstrijd ongeveer 2 uren zal duren, dus dat is een finish rond 1:30. Daar kan ik wel voor opblijven.
Dan moet ik nog even kijken of ik op wil staan voor de kajakslalom of de mountainbike.
Die vroege tijd is vanwege de hitte. Volgens mij begint de 50 km snelwandelen zelfs al om 5.30 lokale tijd

JMD

Well-known member
De crew van de bewuste klmvlucht was niet getest. Nou zal dat ongetwijfeld volgens de procedures zijn dat cabincrew niet hoeft te testen, maar hier had nocnsf toch wel dat kunnen eisen lijkt me…

Reinoud

Well-known member
Podcast van AD vandaag weer de moeite waard. Heel tof gesprek met Vader, Badloe die aangeeft niet in protest te gaan gezien de weersverwachtingen en gesprek met Kingma.

JMD

Well-known member
Podcast van AD vandaag weer de moeite waard. Heel tof gesprek met Vader, Badloe die aangeeft niet in protest te gaan gezien de weersverwachtingen en gesprek met Kingma.
Goede tip. Dank je wel.
Maar waarom gingen ze niet in protest? Wat heeft dat te maken met de weersverwachtingen?

Friesland

Well-known member
Die vroege tijd is vanwege de hitte. Volgens mij begint de 50 km snelwandelen zelfs al om 5.30 lokale tijd
Ja, en beide marathons beginnen om 7:00. De teamtriatlon begint om 7:30. Maar beide 20km wandelingen beginnen wel pas om 16:30. (alles Japanse tijd).

Reinoud

Well-known member
Goede tip. Dank je wel.
Maar waarom gingen ze niet in protest? Wat heeft dat te maken met de weersverwachtingen?
Kwam niet helemaal naar voren. Denk dat ze het als verspeelde energie zien. Kans dat jury een beslissing na protest weer terugdraait na een tweede proces lijkt mij niet groot.

D

Deleted member 2709

Guest
Om de boei van Badloe, moeilijk te volgen met helikoptershots van een grote schuimmassa.

D

Deleted member 2709

Guest
Als je tientallen zwemmers op een kluitje van boven ziet, dan vind ik het 1 grote schuimmassa of hoe je het ook noemen wil waar ik niks in kan zien.

Nederlandse dames zitten niet voorin.
Op 30 en 38 seconden.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je tientallen zwemmers op een kluitje van boven ziet, dan vind ik het 1 grote schuimmassa of hoe je het ook noemen wil waar ik niks in kan zien.

Nederlandse dames zitten niet voorin.
Op 30 en 38 seconden.
Ik vind het ook niet heel best in beeld gebracht. Moet toch niet heel moeilijk zijn om op wat meer punten tussentijden door te geven?

Bovenaan