Godsamme zeg.Dikkeshitfuck
Niek Kimmann heeft gebroken knieschijf.
Neee joh. Alles wat zo'n beetje tegen kan zitten, zit tegen op dit moment.Dikkeshitfuck
Niek Kimmann heeft gebroken knieschijf.
Wel mooi dat Grol hier bewijst dat het terecht was dat hij werd aangewezen.@JMD: heb je deze al gezien? Meest agressieve judogevecht wat ik ooit gezien heb. Grol was toen al aangewezen voor de Spelen en daar was Meyer het absoluut niet mee eens.
Die vroege tijd is vanwege de hitte. Volgens mij begint de 50 km snelwandelen zelfs al om 5.30 lokale tijdGekke tijd, 6:30 plaatselijke tijd. Ik zie dat de wedstrijd ongeveer 2 uren zal duren, dus dat is een finish rond 1:30. Daar kan ik wel voor opblijven.
Dan moet ik nog even kijken of ik op wil staan voor de kajakslalom of de mountainbike.
Goede tip. Dank je wel.Podcast van AD vandaag weer de moeite waard. Heel tof gesprek met Vader, Badloe die aangeeft niet in protest te gaan gezien de weersverwachtingen en gesprek met Kingma.
Ja, en beide marathons beginnen om 7:00. De teamtriatlon begint om 7:30. Maar beide 20km wandelingen beginnen wel pas om 16:30. (alles Japanse tijd).Die vroege tijd is vanwege de hitte. Volgens mij begint de 50 km snelwandelen zelfs al om 5.30 lokale tijd
Kwam niet helemaal naar voren. Denk dat ze het als verspeelde energie zien. Kans dat jury een beslissing na protest weer terugdraait na een tweede proces lijkt mij niet groot.Goede tip. Dank je wel.
Maar waarom gingen ze niet in protest? Wat heeft dat te maken met de weersverwachtingen?
Hij gaat starten.Hij heeft een scheurtje in zijn knieschijf, het is niet totaal gebroken en mogelijk gaat ie toch starten.
Schuimmassa? Die zie ik niet.Om de boei van Badloe, moeilijk te volgen met helikoptershots van een grote schuimmassa.
Ik vind het ook niet heel best in beeld gebracht. Moet toch niet heel moeilijk zijn om op wat meer punten tussentijden door te geven?Als je tientallen zwemmers op een kluitje van boven ziet, dan vind ik het 1 grote schuimmassa of hoe je het ook noemen wil waar ik niks in kan zien.
Nederlandse dames zitten niet voorin.
Op 30 en 38 seconden.