D
Deleted member 2709
Guest
Dertigste keuze? De commentator zei dat ze er bewust voor koos. Ze heeft ook startnummer 1.
Ik zit op Eurosport te kijken. Die keuzevolgorde wordt bepaald aan de hand van eerder behaalde prestaties. En omdat Kingma eigenlijk pas dit jaar doorgebroken is, heeft ze te weinig goede resultaten behaald. Daarom had ze pas de 30e keuze.Dertigste keuze? De commentator zei dat ze er bewust voor koos. Ze heeft ook startnummer 1.
Omdat Klamer blijkbaar beter loopt dan Kingma. Helder. Ik zal voortaan m'n bek dicht houden.Wat ik niet zo goed begrijp is dat Klamer zich niet helemaal leeg rijdt voor Kingma, maar lekker achterin die groep blijft hangen. Is het nou echt zoveel belangrijker om zelf 13e ofzo te worden dan je landgenote te helpen om een medaille te winnen? Maar goed, ik heb er helemaal geen verstand van. Dit is de eerste triatlon die ik kijk.
Heel mooi!4e, mooi hoor
Was ik ook niet van plan, maar was toch wakker.Daar ga ik dus niet voor opstaan
Best of 7 bij tafeltennis.Dacht dat je 3 sets moest winnen
En Franssen wint haar eerste partij op ippon.
Ha, goedemorgen!Goedemorgen!
Ja, helemaal eens. Hopelijk kunnen de dames verrassen met een medaille bij het mountainbiken!Dat het maar een betere dag mag worden dan gisteren en eergisteren!