D
Deleted member 2709
Guest
Al een minuutje achter, dat lijkt al gedaan (al heb ik hier geen verstand van)
Je hebt nooit naar wielrennen gekeken?Al een minuutje achter, dat lijkt al gedaan (al heb ik hier geen verstand van)
Bij de vrouwen wel.Dit heeft niks met wielrennen te maken.
Ze moeten zometeen ook nog hardlopen he.Nee, dit wordt niks meer voor Nederland tenzij die hele groep 1 over elkaar heen valt.
Zolang het gat niet groter wordt als 10 minuten, gaan we gewoon WINNEN!Nee, dit wordt niks meer voor Nederland tenzij die hele groep 1 over elkaar heen valt.
Mowah, ze hebben er toch een seconde af gereden.Nee, dit wordt niks meer voor Nederland tenzij die hele groep 1 over elkaar heen valt.
Kingma zal, gelet op onze spelen tot nu toe, zo wel ergens onderuit schuiven in een bocht.Zijn alweer kansloos na de eerste boei.
Nou het verbaast me juist dat die vrouw van 40 al het werk in haar eentje opknapt in die achtervolgende groep en dat ze daar niet kop over kop rijden.Demarreren, aanvallen of tactisch koersen bestaat zo lijkt het ook helemaal niet in dit "wielrennen". Het is gewoon ploegentijdrit rijden.
Eigenlijk ook raar systeem, stel je komt als veruit beste zwemster alleen uit het water dan ben je in het nadeel want achter je vormt zich een groepje en word je opgepeuzeld, weg voordeel. Ze zouden het wel wat individueler mogen maken.
Nee, ze had pas de dertigste keuze voor een startpositie. Dus daar kon ze niet zoveel aan doen.En bij het zwemmen had Kingma bewust gekozen om helemaal aan de linkerkant te starten (voor de kijker rechts), maar dat hele veld aan de linkerkant lag gelijk 50 meter achter.
Weer een nieuwe blunder?