Algemene prestaties in Tokyo

D

Deleted member 2709

Guest
Al een minuutje achter, dat lijkt al gedaan (al heb ik hier geen verstand van)

D

Deleted member 2709

Guest
Nee, dit wordt niks meer voor Nederland tenzij die hele groep 1 over elkaar heen valt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ik niet zo goed begrijp is dat Klamer zich niet helemaal leeg rijdt voor Kingma, maar lekker achterin die groep blijft hangen. Is het nou echt zoveel belangrijker om zelf 13e ofzo te worden dan je landgenote te helpen om een medaille te winnen? Maar goed, ik heb er helemaal geen verstand van. Dit is de eerste triatlon die ik kijk.

D

Deleted member 2709

Guest
Demarreren, aanvallen of tactisch koersen bestaat zo lijkt het ook helemaal niet in dit "wielrennen". Het is gewoon ploegentijdrit rijden.

Eigenlijk ook raar systeem, stel je komt als veruit beste zwemster alleen uit het water dan ben je in het nadeel want achter je vormt zich een groepje en word je opgepeuzeld, weg voordeel. Ze zouden het wel wat individueler mogen maken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Demarreren, aanvallen of tactisch koersen bestaat zo lijkt het ook helemaal niet in dit "wielrennen". Het is gewoon ploegentijdrit rijden.

Eigenlijk ook raar systeem, stel je komt als veruit beste zwemster alleen uit het water dan ben je in het nadeel want achter je vormt zich een groepje en word je opgepeuzeld, weg voordeel. Ze zouden het wel wat individueler mogen maken.
Nou het verbaast me juist dat die vrouw van 40 al het werk in haar eentje opknapt in die achtervolgende groep en dat ze daar niet kop over kop rijden.

D

Deleted member 2709

Guest
En bij het zwemmen had Kingma bewust gekozen om helemaal aan de linkerkant te starten (voor de kijker rechts), maar dat hele veld aan de linkerkant lag gelijk 50 meter achter.
Weer een nieuwe blunder?

Jamel

Administrator
Forumleiding
En bij het zwemmen had Kingma bewust gekozen om helemaal aan de linkerkant te starten (voor de kijker rechts), maar dat hele veld aan de linkerkant lag gelijk 50 meter achter.
Weer een nieuwe blunder?
Nee, ze had pas de dertigste keuze voor een startpositie. Dus daar kon ze niet zoveel aan doen.

Bovenaan