Dat is volgens mij nog niet helemaal zeker, want bv Letland kan morgen ook nog op 4 overwinningen komen en zo zijn er nog een paar landen.Superslim gespeeld in die OT!
En nu direct in de HF.
Dat is volgens mij nog niet helemaal zeker, want bv Letland kan morgen ook nog op 4 overwinningen komen en zo zijn er nog een paar landen.
In ieder geval nu wel al zeker van de kwartfinale.
Wat volgde jullie hier? Tafeltennis finale?En de Japanners winnen Leuk hoor!
Ze weten wel voor de wedstrijd of ze aantal goals genoeg hebben. Ze scoren echter relatief weinig dus verwacht dat overwinning noodzakelijk is voor 1/2. Gezien zware toernooi en omstandigheden wel echt een voordeel.Dat is volgens mij nog niet helemaal zeker, want bv Letland kan morgen ook nog op 4 overwinningen komen en zo zijn er nog een paar landen.
In ieder geval nu wel al zeker van de kwartfinale.
Ik bombardeer jou effe tot orakel, ok? Gaan we een medaille pakken met de basketballers?Ze weten wel voor de wedstrijd of ze aantal goals genoeg hebben. Ze scoren echter relatief weinig dus verwacht dat overwinning noodzakelijk is voor 1/2. Gezien zware toernooi en omstandigheden wel echt een voordeel.
Wat volgde jullie hier? Tafeltennis finale?
Ze weten wel voor de wedstrijd of ze aantal goals genoeg hebben. Ze scoren echter relatief weinig dus verwacht dat overwinning noodzakelijk is voor 1/2. Gezien zware toernooi en omstandigheden wel echt een voordeel.
Die zijn wel een kwartiertje bezig, minimaalDe triathlon bij de dames hoe lang duurt dat ongeveer
Gekke tijd, 6:30 plaatselijke tijd. Ik zie dat de wedstrijd ongeveer 2 uren zal duren, dus dat is een finish rond 1:30. Daar kan ik wel voor opblijven.Nederlanders morgen in actie:
23.30 (dat is dus al vanavond): triatlon Kingma en Klamer
De snelsten zullen vermoedelijk een paar minuten binnen de twee uur finishen.De triathlon bij de dames hoe lang duurt dat ongeveer
Haha, kan dus alleen op mijn bek gaan nu dus. Maar de verschillen zijn zo klein dat het heel moeilijk te voorspellen is.Ik bombardeer jou effe tot orakel, ok? Gaan we een medaille pakken met de basketballers?
Top!Haha, kan dus alleen op mijn bek gaan nu dus. Maar de verschillen zijn zo klein dat het heel moeilijk te voorspellen is.
Oké denk dat ze een medaille winnen. Verwacht eigenlijk dat Serven en Letten te sterk zijn, maar de rest kunnen ze hebben. Ze spelen wel een sterk toernooi en zeker als ze zich rechtstreeks voor de halve finale plaatsen gaan ze het halen.