Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, morgen nog tegen de Letten. Die staan op 3 gewonnen en 3 verloren.

Heel interessant toernooi dit! Nederland doet voor geen enkel team onder, maar ze winnen zelf de wedstrijden ook moeizaam. In het licht van vandaag zal het dus wel een vierde plaats worden.

JMD

Well-known member
Superslim gespeeld in die OT!

En nu direct in de HF.
Dat is volgens mij nog niet helemaal zeker, want bv Letland kan morgen ook nog op 4 overwinningen komen en zo zijn er nog een paar landen.
In ieder geval nu wel al zeker van de kwartfinale.

erka

Well-known member
Dat is volgens mij nog niet helemaal zeker, want bv Letland kan morgen ook nog op 4 overwinningen komen en zo zijn er nog een paar landen.

Klopt, bedoelde ook: en nu als volgende stap direct in de HF komen.

Sowieso in eigen hand. Als Nederland van Letland wint is het HF en als Letland wint wordt het een enorme rekensom met Letland, Rusland en België (als die ook winnen tenminste).

• Leuk
Waarderingen: JMD

Reinoud

Well-known member
Ze weten wel voor de wedstrijd of ze aantal goals genoeg hebben. Ze scoren echter relatief weinig dus verwacht dat overwinning noodzakelijk is voor 1/2. Gezien zware toernooi en omstandigheden wel echt een voordeel.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ze weten wel voor de wedstrijd of ze aantal goals genoeg hebben. Ze scoren echter relatief weinig dus verwacht dat overwinning noodzakelijk is voor 1/2. Gezien zware toernooi en omstandigheden wel echt een voordeel.
Ik bombardeer jou effe tot orakel, ok? Gaan we een medaille pakken met de basketballers?

erka

Well-known member
Als ik het goed uitgerekend heb, voor het geval NED verliest van LAT

Scenario 1:
ROC verliest van SRB
BEL verliest van POL
2. LAT

Scenario 2:
ROC wint van SRB
BEL verliest van POL
dan komt het op punten aan tussen LAT, NED, en ROC (elk 1x gewonnen)

Scenario 3
ROC verliest van SRB
BEL wint van POL
2. BEL (2x winst op NED en LAT)

Scenario 4
ROC wint van SRB
BEL wint van POL
2. BEL (3x winst op NED, LAT en ROC)

Friesland

Well-known member
Nederlanders morgen in actie:
23.30 (dat is dus al vanavond): triatlon Kingma en Klamer
Gekke tijd, 6:30 plaatselijke tijd. Ik zie dat de wedstrijd ongeveer 2 uren zal duren, dus dat is een finish rond 1:30. Daar kan ik wel voor opblijven.
Dan moet ik nog even kijken of ik op wil staan voor de kajakslalom of de mountainbike.

D

Deleted member 2709

Guest
Als er geen Nederlandse wint hebben we nog een kans, want één van de favorieten is de Britse Vicky Holland.

Reinoud

Well-known member
Ik bombardeer jou effe tot orakel, ok? Gaan we een medaille pakken met de basketballers?
Haha, kan dus alleen op mijn bek gaan nu dus. Maar de verschillen zijn zo klein dat het heel moeilijk te voorspellen is.

Oké denk dat ze een medaille winnen. Verwacht eigenlijk dat Serven en Letten te sterk zijn, maar de rest kunnen ze hebben. Ze spelen wel een sterk toernooi en zeker als ze zich rechtstreeks voor de halve finale plaatsen gaan ze het halen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha, kan dus alleen op mijn bek gaan nu dus. Maar de verschillen zijn zo klein dat het heel moeilijk te voorspellen is.

Oké denk dat ze een medaille winnen. Verwacht eigenlijk dat Serven en Letten te sterk zijn, maar de rest kunnen ze hebben. Ze spelen wel een sterk toernooi en zeker als ze zich rechtstreeks voor de halve finale plaatsen gaan ze het halen.
Top!

Bovenaan