Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Mijn vrouw heeft verstand van paardjedans. Die zegt ook dat naam belangrijker is dan prestatie. Edward Gal was (eer)gisteren veruit de minste, maar die was 6e en degene die 20e was, reed veel beter. Maar die is nog niet zo bekend.

Zo'n Isabelle Werth kan op een ezel rijden en ze wint minimaal brons.
Klopt ja. De uitslag staat meestal van tevoren al vast.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond Bekkering de afgelopen dagen de minste, maar ik heb nu wel diep respect voor hem. Na dat vervelende moment van vanmiddag is 'ie nu de beste man op het veld.

erka

Well-known member
Ik vond Bekkering de afgelopen dagen de minste, maar ik heb nu wel diep respect voor hem. Na dat vervelende moment van vanmiddag is 'ie nu de beste man op het veld.

Bekkering is wat klunzig, maar heeft aanvallend best wat power, heb je iemand voor onder de ring erbij. Dat was ook de reden dat hij erbij is gekomen begreep ik.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bekkering is wat klunzig, maar heeft aanvallend best wat power, heb je iemand voor onder de ring erbij. Dat was ook de reden dat hij erbij is gekomen begreep ik.
Inderdaad, maar vorige wedstrijden miste hij te vaak relatief makkelijke ballen onder de basket.

JMD

Well-known member
Als NL deze wint dan is plaatsing voor de kwartfinale zeker, en staat het 2e. Dat zou een gunstige eindstand zijn na 7 duels, dan ga je direct naar de 1/2 finale... Morgen nog 1 duel.

Bovenaan