erka
Well-known member
Femke Bol start in de 4x400 estafette.
Mooi! Maar wel raar want paste toch niet in haar schema?
Femke Bol start in de 4x400 estafette.
Ik heb geen idee. Ik zag Rypke Bakker het net op twitter plaatsen, dus ik dacht ik meld het effe hier.Mooi! Maar wel raar want paste toch niet in haar schema?
Inderdaad, zat op dat moment ook in de auto met Radio 1 erop. Bol gaf aan haar plan niet te wijzigen.Vreemd, want 1 uur geleden hoorde ik haar op RadiOlympia net het tegenovergestelde zeggen tegen de verslaggever die daar specifiek naar vroeg.
Ik weet niet of er ergens tussentijden te zien zijn van die serie? Misschien liep Klaver harder.Bol had toen de serie gewonnen voor de 400 meter horden toen ze dat zei.
Misschien hebben er toch mensen op haar ingepraat?
Haar PR is overigens 0,40 sneller dan van De Witte die dus nu uit de ploeg is gehaald. Lieke Klaver zit er nog in, maar die heeft een langzamer PR dan De Witte. Maar Klaver zal wel beter in vorm zijn?
Eens. Maar die strepen op de baan zijn toch te zien, dus kan je toch zelf ook zien dat je fout staat? En je ziet toch ook dat de atleten in de banen meer naar buiten achter je staan, dan moet er toch een bel gaan rinkelen?Ja heel benieuwd. Ik zag trouwens de beelden van die Amerikaanse DQ net nog weer. Ik kan me echt niet voorstellen dat die loopster zelf op die plek is gaan staan, dus die zal daar inderdaad wel neergezet zijn. Ik denk niet dat protest een kans maakt.
Klaver 50.37Ik weet niet of er ergens tussentijden te zien zijn van die serie? Misschien liep Klaver harder.
Held ben je toch ook. Waar haal je het elke keer weer vandaan?Klaver 50.37
De Witte 50.39
Gewoon de site van de Spelen zelf. Letterlijk 2 muisklikken.Held ben je toch ook. Waar haal je het elke keer weer vandaan?
Van iedere atleet is er ook een biografie, daarin staat ook totaal nutteloze maar leuke informatie.Ja, had het ook opgezocht, maar was iets trager
Zeer veel info te vinden bij elke sport, doen ze wel goed.Tokyo 2020 4 x 400m Relay Mixed Results - Olympic athletics
Find out who took home gold, silver and bronze in 2020. Official results of the athletics 4 x 400m Relay Mixed event at the Tokyo Summer Olympics.olympics.com