Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Vreemd, want 1 uur geleden hoorde ik haar op RadiOlympia net het tegenovergestelde zeggen tegen de verslaggever die daar specifiek naar vroeg.

erka

Well-known member
Ja heel benieuwd. Ik zag trouwens de beelden van die Amerikaanse DQ net nog weer. Ik kan me echt niet voorstellen dat die loopster zelf op die plek is gaan staan, dus die zal daar inderdaad wel neergezet zijn. Ik denk niet dat protest een kans maakt.

D

Deleted member 2709

Guest
Bol had toen de serie gewonnen voor de 400 meter horden toen ze dat zei.
Misschien hebben er toch mensen op haar ingepraat?

Haar PR is overigens 0,40 sneller dan van De Witte die dus nu uit de ploeg is gehaald. Lieke Klaver zit er nog in, maar die heeft een langzamer PR dan De Witte. Maar Klaver zal wel beter in vorm zijn?

erka

Well-known member
Wordt wel interessant straks. Kan een medaille worden maar ook zesde of zevende. Ik denk dat dit heel dicht bij elkaar gaat liggen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bol had toen de serie gewonnen voor de 400 meter horden toen ze dat zei.
Misschien hebben er toch mensen op haar ingepraat?

Haar PR is overigens 0,40 sneller dan van De Witte die dus nu uit de ploeg is gehaald. Lieke Klaver zit er nog in, maar die heeft een langzamer PR dan De Witte. Maar Klaver zal wel beter in vorm zijn?
Ik weet niet of er ergens tussentijden te zien zijn van die serie? Misschien liep Klaver harder.

JMD

Well-known member
Ja heel benieuwd. Ik zag trouwens de beelden van die Amerikaanse DQ net nog weer. Ik kan me echt niet voorstellen dat die loopster zelf op die plek is gaan staan, dus die zal daar inderdaad wel neergezet zijn. Ik denk niet dat protest een kans maakt.
Eens. Maar die strepen op de baan zijn toch te zien, dus kan je toch zelf ook zien dat je fout staat? En je ziet toch ook dat de atleten in de banen meer naar buiten achter je staan, dan moet er toch een bel gaan rinkelen?

erka

Well-known member
Fijne site is dat trouwens!

Zo hoort dat bij een event, cleane info zonder poespas en allerlei gekkigheden.

D

Deleted member 2709

Guest
Als ik het zo bekijk denk ik dat qua tijd de vervanging Dobber-Bonevacia misschien wel meer scheelt dan Bol ipv Klaver.
Dobber toch meer dan een seconde trager dan Angela, en als Bonevacia beter is dan Angela scheelt dat wel.

edit. oja, natuurlijk wel een verschil tussen een startloper en vliegende start..

Joost

Well-known member

Maasveld

Well-known member
PR van De Witte stamt wel uit 2018.

Klaver stond overigens ook op het lijstje medailles van Gracenote op de 400m individueel. Dat wil natuurlijk niet alles zeggen, maar zegt wel voldoende over haar prestaties de afgelopen jaren.

D

Deleted member 2709

Guest
Hoop in ieder geval niet dat Bol nu het stokje laat vallen, dat zou wel heel zuur zijn na zo'n wissel.

Bovenaan