FrankrijkEn Japan wint de judomixedteamwedstrijd. 4-1
Oeps.... Frankrijk bedoelde ik dus... Het is zo'n automatisme Japan wint judo dat ik ondanks dat ik de Fransen dolblij zie zijn alsnog 'Japan' als winnaar opschrijf...Frankrijk
Klopt, werkelijk elke Ajax supporter die ik ken is deze mening toegedaan, hier lees je het idd ook werkelijk elke dag overal.Als 'wij' niet hadden verloren van Tottenham Hotspur zouden 'wij' van Liverpool hebben gewonnen...Hilarisch.
Was dat niet de keeper van 1 of ander land?Speelt ajax op de Olympische spelen?
Klopt, werkelijk elke Ajax supporter die ik ken is deze mening toegedaan, hier lees je het idd ook werkelijk elke dag overal.
Van de vermeende Godenzoon Ajax met een hoofdletter is het een kleine brug naar de Olympus.Speelt ajax op de Olympische spelen?
Een bespottelijke aanbeveling. Relax.Kan dat allemaal verwijderd worden
Als je over Ajax wil praten ga je maar naar het ajax topic
Estafetteploeg start verrassend met Bol in finale 4x400 meter gemengd
Femke Bol heeft zeer verrassend een plek gekregen in de Nederlandse ploeg voor de finale van de 4x400 meter gemengd op de Olympische Spelen in Tokio. De Europees kampioene indoor vervangt Lisanne de Witte.www.nu.nl
Doe dat even lekker in het wielrentopic.Het is offtopic, maar wil toch even hier plaatsen dat Annemiek van Vleuten zojuist 'gewoon' even de Clasica San Sebastian wint....
Kan dat allemaal verwijderd worden
Als je over Ajax wil praten ga je maar naar het ajax topic