Eef de Kip
Well-known member
Ik vind het echt niks om naar te kijken, continu straffen waar wedstrijden op beslist worden.
De nieuwe regels hebben de sport inderdaad geen goed gedaan.Ik vind het echt niks om naar te kijken, continu straffen waar wedstrijden op beslist worden.
Ik vind het stom dat we die worp van Verhagen niet meer terug hebben kunnen zien. Volgens mij was dat gewoon een ippon.Zonde.
Echt dubieuze beslissingen in ons nadeel bij Verhagen en Tsjakadoea.
Er zit daar een VAR dus ik ga er toch vanuit dat die daar wel naar hebben gekeken.Ik vind het stom dat we die worp van Verhagen niet meer terug hebben kunnen zien. Volgens mij was dat gewoon een ippon.
Hoezo zouden ze teveel bezig zijn met Geesink?Annika van Embden over dit judo toernooi: Verkeerde mindset en arrogant, teveel bezig met Anton Geesink en te weinig in het nu.
Noah van t End bijvoorbeeld was daar (volgens haar dan) te veel mee bezig. De opvolger willen zijn van...Hoezo zouden ze teveel bezig zijn met Geesink?
Teamwedstrijd Judo bestaat al veel langer, is alleen nu voor het eerst Olympisch.Ik vind deze innovaties met gemixte landenwedstrijden bij judo en eerder triatlon wel echt leuk.
Bij het wielrennen hebben ze dat ook geprobeerd, maar dat vond ik niks (al won Nederland goud bij het WK toen).
Het is ergens ook wel schandalig dat sinds 1972 we maar 1 gouden medaille hebben gehaald in judo. En Seriese in Seoul, maar toen was dat demonstratie.Noah van t End bijvoorbeeld was daar (volgens haar dan) te veel mee bezig. De opvolger willen zijn van...
Lekker makkelijk oordelen vanaf de zijkant. Wat een onzin zeg.Noah van t End bijvoorbeeld was daar (volgens haar dan) te veel mee bezig. De opvolger willen zijn van...
GEMENGDE events.Teamwedstrijd Judo bestaat al veel langer, is alleen nu voor het eerst Olympisch.
Triatlon estafette heb ik niet gezien, maar zag dat het korte dingen waren.
Bij wielrennen heb je al teamtijdritten, dus heb je al een ploegevenement, bij triatlon en judo (en bv ook schieten) is zo'n teamwedstrijd toegevoegd.
Mmmm, ik dacht dat ze dat al langer deden. Kende wel de teamwedstrijden mannen en vrouwen ja.GEMENGDE events.
In judo is dat pas een paar jaar geleden ingevoerd, daarvoor had je gescheiden teamwedstrijden voor mannen en voor vrouwen.
WK was voor heel veel landen niet belangrijk. Midden in trainingsperiode, Japan niet met sterkste judoka's. Sorry maar vind dit echt te makkelijk.Hoezo zouden ze teveel bezig zijn met Geesink?
De verkeerde mindset en arrogantie zou idd wel kunnen, anders haal je niet op WK's best wel wat medailles binnen en hier bijna niks.
Ik had het niet alleen over het WK van dit jaar, want daar waren idd veel landen niet met hun sterkste judoka's.WK was voor heel veel landen niet belangrijk. Midden in trainingsperiode, Japan niet met sterkste judoka's. Sorry maar vind dit echt te makkelijk.