D
Deleted member 2709
Guest
2-0 hockey dames
Klopt, maar het leek de laatste jaren iets beter te gaan.Maar zal allemaal wel, in 2016 in Rio was het natuurlijk precies hetzelfde verhaal als nu.
Hoofdblessure?Djokovic trekt zich terug voor de bronzen finale mixed dubbel
Schouderblessure.Hoofdblessure?
Maar dan nog, Olympische Spelen zijn het belangrijkste toernooi en dat zullen ze nu op mindset en arrogantie hebben verkloot. Hou op hoor, zullen best dingen niet goed gaan maar dit is makkelijk roepen
Wishful thinking en lineair redeneren. Zo won volgens ziggofanboys Ajax alsnog de CL 2019 en overleeft het elk jaar de groepsfase, ondanks de nederlagen.Ik word een beetje zenuwachtig van dit rijkgereken.
Overigens waren er ook spelen (2012?) dat vrijwel alleen vrouwen medailles wonnen voor Nederland.
Bullshit. Lees die post eens terug.
Als ik onszelf daar rijk rekende kwam ik niet op die 10 uit, dat is juist een pessimistische en barslechte prestatie als dat het wordt. Het enige punt dat ik daar maakte is dat iemand beweerde dat de vrouwen niet in konden lopen op de mannen, het tegenovergestelde is waar.
De mannen zijn wel zo'n beetje klaar nu, ik denk dat er buiten het baanwielrennen geen man meer een medaille pakt. Het moet juist van de vrouwen komen vanaf nu.
Sterker nog, ik hoorde van de week dat dat bij sommige dames zelfs pruiken zijn...Je wil kampioen op de 100 meter hardlopen worden. Jarenlang train je om 1/100 sneller te worden. Je past je hele outfit aan om het doel te bereiken.
Maar je bos haar laat je als een parachute achter je aan wapperen.