erka
Well-known member
Zilver zelfs want dan zou DOM ook weer gediskwalicifeerd worden. Maar reken er maar niet op.Oja, Nederland pakt wel brons als USA nog gediskwalificeerd wordt (maar zal wel niet)
Zilver zelfs want dan zou DOM ook weer gediskwalicifeerd worden. Maar reken er maar niet op.Oja, Nederland pakt wel brons als USA nog gediskwalificeerd wordt (maar zal wel niet)
Even de splittijden bekijken straksNL maar 1/10e sneller dan gisteren.
Polen 6/10
USA meer dan een seconde
Dom. Rep 2,5 seconde
Voordat we zoveel wissels gedaan hebben is 1/10e sneller gewoon te weinig.
Gregory Sedoc is trouwens echt een top analist. Wat een fijne vent!Volgens mij heeft Ramsey Angela wel heel hard gelopen hoor. Precies wat Sedoc zegt. Die andere zijn echt nog beter.
Die waren ook gediskwalificeerd? Hoe hebben ze dat dan opgelost naar deze finale toe? 1 land dat al geplaatst was toch niet geplaatst?Zilver zelfs want dan zou DOM ook weer gediskwalicifeerd worden. Maar reken er maar niet op.
Hij is de beste.Gregory Sedoc is trouwens echt een top analist. Wat een fijne vent!
absoluut!Gregory Sedoc is trouwens echt een top analist. Wat een fijne vent!
Er waren 9 finalistenDie waren ook gediskwalificeerd? Hoe hebben ze dat dan opgelost naar deze finale toe? 1 land dat al geplaatst was toch niet geplaatst?
Zo, gave lichtshow bij de 100m finale.
Er waren 9 ipv 8 teamsDie waren ook gediskwalificeerd? Hoe hebben ze dat dan opgelost naar deze finale toe? 1 land dat al geplaatst was toch niet geplaatst?
Zo, gave lichtshow bij de 100m finale.
Van het niveau Robert Doornbos inderdaad.Hij is de beste.
Ja, toen de VS was toegevoegd, die wist ik. Maar als de Dom.Rep. ook gediskwalificeerd was (en dat gaf Dusilo aan) hoe doen ze dat dan?Er waren 9 finalisten
Jep. 05.00De hockeyheren moeten vannacht al?
5 uur morgenochtend. Maar ik zou er niet direct m'n wekker voor zetten hoor.De hockeyheren moeten vannacht al?
Olympisch record.Benieuwd of ze de 2e tijd ooit kunnen lopen bij de 100 meter (wereldrecord is onvoorstelbaar)