D
Deleted member 2709
Guest
Correctie naar 10.61
Zonder die pruiken had het een wereldrecord kunnen zijn.
En ook idioot lang haarFlo Jo had nagels als boomstammen, dat hielp ook niet echt.
Flo Jo had nagels als boomstammen, dat hielp ook niet echt.
Daarmee stuurt ze de wind als ware het roeipeddels zijn.Flo Jo had nagels als boomstammen, dat hielp ook niet echt.
En deze atleten hebben geen doping gebruikt?Die had dan weer bakken met doping en falende windmeters als voordeel
Valt niet op verder, hahaha!De Jamaicaansen kunnen elkaars bloed wel drinken heb ik het idee.
Alleen van Sifan Hassan weet ik het bijna zeker.En deze atleten hebben geen doping gebruikt?
Geen idee, maar in die tijd kon er wel wat meer dan nu wat dat betreft.En deze atleten hebben geen doping gebruikt?
Jawel, Duitsland...Uitslag 4x400 is trouwens officieel nu, dus geen DQ.
Je vergeet dat dopingonderzoek/techniek ook verder is dan toen...Geen idee, maar in die tijd kon er wel wat meer dan nu wat dat betreft.
Net als in het wielrennen, er zal vast nog gebruikt worden, maar de Bjarne Riis taferelen kunnen gewoon niet meer.
Op de radio zei verslaggever het heel mooi. Dat hij zich nooit had kunnen voorstellen teleurgesteld met een 4e plek op de OS en dat het heel veel zegt over waar de atletiek vandaan komt.Ze hebben allemaal belachelijk hard gelopen. Vierde van de wereld is uitzonderlijk goed, maar gewoon zuur dat het weer net geen medaille is.
Die verslaggever heeft helemaal gelijk.Op de radio zei verslaggever het heel mooi. Dat hij zich nooit had kunnen voorstellen teleurgesteld met een 4e plek op de OS en dat het heel veel zegt over waar de atletiek vandaan komt.
Het is niet zwart-wit: schoon of niet schoon.Je vergeet dat dopingonderzoek/techniek ook verder is dan toen...
Ik geloof overigens ook wel dat het nu schoner is dan toen, maar ik geloof niet dat iedereen schoon is.
Daarom zeg ik ook, ik geloof wel dat het nu schoner is.Het is niet zwart-wit: schoon of niet schoon.