Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
Kijk, dan dat is toch geen keepen. Wat een ontzettende faal is die Sari toch met penals.
En zelf nog twee gemist.

JMD

Well-known member
Nou, is het hypen tenminste voorbij en voorlopig geen vrouwenvoetbal meer kijken. Blijft een lachwekkend niveau.
Als je 6 goals in de voorronde tegen krijgt tegen Zambia en China weet je dat je het heel moeilijk gaat krijgen. Het vertrouwen dat USA uit vorm was was lachwekkend. Maar we hebben het gezien, de USA was idd uit vorm, normaal had het met 5-2 van dit Oranje gewonnen...

JMD

Well-known member
Voetbaldames eruit, zondag de hockeyheren eruit. Het aantal teammedailles kan wel eens flink gaan tegenvallen.

JMD

Well-known member
Nederlanders in actie morgen:
00.30 triatlon, gemengde estafette
02.24 atletiek, 400m horden dames, Femke Bol, 1e ronde
02.30 atletiek, discuswerpen dames, Jorine van Klinken, 1e ronde
02.40 atletiek, polsstokhoogspringen heren, Menno Vloon, 1e ronde
02.50 atletiek, 800m heren, Tony van Diepen, 1e ronde
03.45 atletiek, 100m horden dames, Nadine Visser, 1e ronde
04.00 judo, landenwedstrijd, Nederland 2e partij. Daarna eventueel kwartfinale, herkansing, ½ finale
04.11 zwemmen, 50m vrij halve finale heren De Boer/Puts
04.17 atletiek, 100m horden dames, Zoe Sedney, 1e ronde
04.32 zwemmen, 50m vrij halve finale dames Kromowidjojo/Heemskerk
04.43 zwemmen, 4x100m gemengde wisselslagestafette
05.05 zeilen, 49er, Lambriex/Van Vugt race 10/11/12
05.05 zeilen, Finn, Heiner, race 7/8
05.05 zeilen, 49erFX, Bekkering/Duetz race 10/11/12
06.24 boksen, Nouchka Fontijn, kwartfinale
07.33 zeilen, medal race RSX De Geus
08.00 schoonspringen, 3m plank, Inge Janssen, halve finale
08.33 zeilen, medal race RSX Badloe
10.00 judo, landenwedstrijd, evt. duel om brons/finale
11.30 hockey dames, Duitsland – Nederland
13.00 beachvolleybal, lucky losers, Stam/Schoon
14.30 handbal dames, Noorwegen – Nederland
14.35 atletiek, 4x400m gemengde estafette finale

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Wat een waardeloze kutpingels, hoe kun je zo slap een bal inschieten?

En zó slecht keepen. Echt, ze lag al 3 meter onder de grond voordat de bal geschoten werd. Ben blij dat we met hockey, handbal en waterpolo wel volwaardige keepsters hebben.

Wigboldus

Well-known member
De Oranjedames waren wel gewoon beter dan de USA-dames. Verdediging was slecht, maar voorin hebben ze wel lekker gevoetbald. Miedema was top. Roorda heeft veel protentie en is technisch echt wel goed en Berenstein had meer moeten spelen.

Mario

Well-known member
Schiet gewoon die pingel erin, en je wint met 3-2. Daar verloor Oranje de wedstrijd. Maar goed, terug naar de echte sporten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nooit gedacht dat ik zou balen na een vrouwenvoetbal wedstrijd, maar het is dan toch gebeurd. Zo zonde dat Nederland niet won. De tweede helft was gewoon zeer goed en Nederland verdiende de overwinning. Pech dat het net niet gelukt is. Maar goed, er zijn positieve dingen uit te halen. Hopelijk gaat die nieuwe trainer door selecteren. Zitten een aantal hele zwakke schakels in deze ploeg. Van de Sanden, Van Veenendaal, Van de Donk en Janssen bijvoorbeeld. Die komen allemaal tekort.

Verder neem ik aan dat Miedema dit jaar voetbalster van de wereld wordt. Al die hype rondom Martens snap ik niet zo, op basis van dit toernooi. Los van die penalty trouwens hoor, maar ze brengt gewoon niet datgene wat bij haar status past. Miedema steekt er letterlijk en figuurlijk ver bovenuit.

Max

Administrator
Forumleiding
Eerste helft helemaal gekeken, de tweede helft flarden. Miedema top en de rest kan er eigenlijk vrij weinig van. Snap niet waarom Martens de beste speler ter wereld is en ook niet waarom zij de pingel moest nemen. Had nog niet echt een bal goed geraakt. Maar goed, buiten het forum om zullen we wel horen dat het allemaal fantastisch was en we geen kritiek mogen hebben.

erka

Well-known member
Even weer een top8 update, ik vind het leuk om bij te houden, het kost weinig tijd en het is nergens anders te zien, dus ga er nog even mee door. Nederland had er vandaag 5 maar de concurrentie deed het beter dus gezakt naar gedeeld 10.

1. USA 92
2. CHN 64
3. GBR 61
3. ROC 61
5. ITA 56
6. JPN 52
7. AUS 44
8. FRA 43
9. KOR 37
10. GER 36
10. NED 36
12. CAN 31
13. HUN 24
14. BRA 18
15. NZL 16
15. SUI 16
15. UKR 16
18. POL 15
19. ESP 13
20. BEL 12

Batigoal

Well-known member
Nooit gedacht dat ik zou balen na een vrouwenvoetbal wedstrijd, maar het is dan toch gebeurd. Zo zonde dat Nederland niet won. De tweede helft was gewoon zeer goed en Nederland verdiende de overwinning. Pech dat het net niet gelukt is. Maar goed, er zijn positieve dingen uit te halen. Hopelijk gaat die nieuwe trainer door selecteren. Zitten een aantal hele zwakke schakels in deze ploeg. Van de Sanden, Van Veenendaal, Van de Donk en Janssen bijvoorbeeld. Die komen allemaal tekort.

Verder neem ik aan dat Miedema dit jaar voetbalster van de wereld wordt. Al die hype rondom Martens snap ik niet zo, op basis van dit toernooi. Los van die penalty trouwens hoor, maar ze brengt gewoon niet datgene wat bij haar status past. Miedema steekt er letterlijk en figuurlijk ver bovenuit.
Ha dit had exact mijn post kunnen zijn. Dank! Dat scheelt mij weer typewerk.

Bovenaan