Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Hockeyheren 2-0 achter....
Nederland dus tegen India of Australië, afhankelijk van het resultaat bij GB - Bel

Max

Administrator
Forumleiding
Enige aanvaardbare op het veld is Miedema en dan laat je Martens nemen die nog geen fuck heeft laten zien. Bizar!

JMD

Well-known member
GB voor tegen België, dan zou NL tegen Australië moeten in de kwartfinale. Dat is over en sluiten normaal gesproken...

erka

Well-known member
Weer een paar lachwekkende terugspeelballen ook.
Ik kan hier echt niet naar kijken, vrouwenvoetbal is nog steeds niveau 0.

Kijk alleen maar omdat het OS is maar anders was ik allang iets anders gaan doen.

erka

Well-known member
Voor de echte liefhebbers trouwens de tafeltennisfinale bij de mannen, geweldig om te zien.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik zie de VS dit gewoon nog winnen.Oranje heeft de kans op winst laten liggen.
Jep. Ik ook.
En als de VS het wint dan zijn 3 ploegen uit die groep door naar de halve finale...
Maar goed, USA was uit vorm, dus die konden we 'wel' hebben. Maar dan onderschat je USA op de Spelen, die kunnen dan toch altijd op het moment dat het er om gaat nét wat meer.

Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb, laat dat duidelijk zijn.

erka

Well-known member
Sifan Hassan heeft inmiddels aangegeven dat het inderdaad de stress is rond covid. Dacht ik al.

erka

Well-known member
Waarom mag de kijker niet meekijken?

VAR op de OS is niet op Europees niveau. Bij hockey idem. Vermoedelijk omdat groot deel van de VAR's uit andere werelddelen komt en techniek matig is. Maar waarom niet meekijken idd...

• Leuk
Waarderingen: PES5

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nederland is al sinds de rust sterker, maar beloont zichzelf niet. Hopelijk valt er nog een balletje goed, want ik zie het niet zitten om de strafschoppenserie in te gaan.

Bovenaan