Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Goh, het zal ook eens niet... Dat gebeurt Amerika volgens mij best vaak. En zo zonde, want die hebben snelheid genoeg om minder risico te nemen met wisselen.

JMD

Well-known member
Amerika heren 4x 100m, gediskwalificeerd in de 1e ronde in 2008, en in de finale van 2012 en 2016

JMD

Well-known member
NL naar de finale. Nederlands Record van 3.18.03 naar 3.10.69...

Dat is dus de 2e tijd van alle deelnemers terwijl de beste nog niet eens meedoen...

Miedema met de 1-0

erka

Well-known member
2e, mooi hoor. Ik zou ze niet uitvlakken voor een medaille, met Femke Bol er nog bij en Bonevacia.

Wat een luxe trouwens, dit konden we niet eens meer bij het zwemmen maar hier dus wel.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoppa! Wie anders dan de technisch beste speelster Miedema! Wat een klasbak.
Na alles wat ik tot nu toe van dit toernooi gezien heb, kan er toch geen twijfel over bestaan dat Miedema met afstand de beste speelster van de wereld is?

• Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Die Amerikaanse wissel, die was echt heel slecht, meters over de grens.
En bij 4x400m zie je dat echt niet vaak... Snelheid ligt toch lager dan bij 4x100 en het hoeft ook niet zo op het randje, meer tijd om in te lopen.

zwammy

Well-known member
Kon de keeper niets aan doen hoor. Die voorzet kon gegeven worden omdat dat vrouwke al bij de corner lag stond

zwammy

Well-known member
Zo, binnen 2 minuten even orde op zaken. Hopelijk weer even klaar met dat vrouwenvoetbal opgehemel

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan