Eef de Kip
Well-known member
Bij een zaterdag - of een zondagclub?
Of de gemeente er belang bij heeft , heb ik nog nergens gehoord.
Bij een zaterdag - of een zondagclub?
. Je bent nogal wat toppers op bestuurlijk niveau nodig. En waar vind je ze nog. Ik ben best voor samenwerking, maar richting fusie ?.
Maar om een nieuwe club met dik 2000 leden te kunnen leiden moet je wel wat in je mars hebben.
Dank voor je antwoord Mug.
Wat jij zegt als kenner en supporter van Alcides vind ik wel relevant.
Ik lees dus dat je bent voor een goed plan en ook wel voor samenwerking, maar dat je twijfels hebt over een eventuele fusie en over de uitvoerbaarheid van een goed plan.
Dat lijkt mij eigenlijk wel wat. En lekker het hele weekend een goed gevuld sportpark. Heerlijk toch?!Is dat wel leuk, een club met 2200 leden? Lijkt me geen zak aan eigenlijk.
Het lijkt mij ook geen bal aan, het lijkt mij alleen maar interessant als je een goede jeugdspeler bent en je steeds in het 1ste of 2de team van je lichting zit. Voor de rest verdwijn je in de grote massa .Is dat wel leuk, een club met 2200 leden? Lijkt me geen zak aan eigenlijk.
Het blijft moeilijk. Die 2200 leden zal wel het aantal zijn wat de 3 afzonderlijke clubs nu hebben.
Vraag blijft natuurlijk of die allemaal blijven als er een fusie komt.
Blijven jongens lid die nu in de A1, de B1 enz zitten ( en na een fusie niet meer ) of gaan ze hun geluk beproeven bij SVN '69. Wacker , Staphorst enz ?
En wat doen talentvolle senioren als ze niet in het eerste komen, wanneer er maar 1 zo'n prestatieteam komt ?
Bij vv Hoogeveen en veel andere clubs begon men naast zo1 met een za1 onder andere om spelers voor de club te behouden.
Misschien dat daarom zo'n optie die SanMark in zijn laatste zin noemt ook niet onlogisch lijkt.
Ik heb overigens van diverse mensen gehoord, dat de gemeente Meppel juist wel graag 1 groot sportpark wil maken richting Nijeveen en dat ze diverse financieel leuke opties hebben voor de dan vrijkomende grond van Ezinge.
Is dat wel leuk, een club met 2200 leden? Lijkt me geen zak aan eigenlijk.
ODI Juliana Combinatie (OJC) is ook een fusie hè?!Het kan op zich wel leuk zijn, denk ik. Zie o.a. Barendrecht, Quick Boys en OJC Rosmalen. Maar dat is natuurlijk wel anders, die zijn gewoon zelf doorgegroeid en niet op zo'n ledenaantal gekomen door meerdere clubs samen te voegen.
ODI Juliana Combinatie (OJC) is ook een fusie hè?!
En als ik de website van Barendrecht lees komen die er ook niet helemaal zonder fusie vanaf.
Blijft dus over Quick Boys.