Dat snap ik. Maar volgens mij is Antony zelf er ook niet helemaal blij mee, las ik ergens.Is het ook maar waarom zou je het niet vragen? Standpunt is dat we willen dat hij blijft
Dat snap ik. Maar volgens mij is Antony zelf er ook niet helemaal blij mee, las ik ergens.
Zeker. Ben wel benieuwd waar het uiteindelijk op uit draait. Inderdaad, met die blessure is de kans in elk geval behoorlijk dat hij nog een seizoen blijft.Nee ok maar om daar nou gelijk aan toe te geven is ook weer wat, het is natuurlijk ook allemaal onderdeel van het spel he?
Uiteraard, voor elke voetballer, zelfs voor Uldrikis.Is 80 miljoen niet sowieso een krankzinnig bedrag voor Antony?
Ja, begint het al onrustig te worden onder de achterban? Inderdaad al een paar sterkhouders weg en mogelijk volgen er nog meer. En ik heb, op wat geruchten na, nu niet het idee dat er versterkingen op hele korte termijn op komst zijn.En voor hetzelfde geld speelt hij een draak van een seizoen en raak je hem volgend jaar niet kwijt maar goed, er zijn er 3 weg en ik ben bang dat het daar niet bij blijft dus begrijp best dat de leiding een signaal af geeft.
Ajax maakt dat pas op 1 juli officieel bekend, net als de transfer van Haller. Heeft dan weer te maken met boekjaren en meer van zulks als beursgenoteerde club.Ja, begint het al onrustig te worden onder de achterban? Inderdaad al een paar sterkhouders weg en mogelijk volgen er nog meer. En ik heb, op wat geruchten na, nu niet het idee dat er versterkingen op hele korte termijn op komst zijn.