Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Ik mag hopen dat H2 wel een lijstje heeft met daar een nieuw Braziliaans pareltje. als Anthony al blijft is hij volgend jaar weg dus nu een jongen die af en toe alvast mag ruiken aan het echte werk kan geen kwaad. Ben alleen bang dat een jongen in de categorie Neres, Anthony nu ook al dik in de 20 miljoen moet gaan kosten.
 

Abubakari

Well-known member
Ik mag hopen dat H2 wel een lijstje heeft met daar een nieuw Braziliaans pareltje. als Anthony al blijft is hij volgend jaar weg dus nu een jongen die af en toe alvast mag ruiken aan het echte werk kan geen kwaad. Ben alleen bang dat een jongen in de categorie Neres, Anthony nu ook al dik in de 20 miljoen moet gaan kosten.
Na twee jaar mag je zijn naam wel eens goed spellen Cip.
 

Fregge

Well-known member
Die voice over, is dat Harco?


Schermafbeelding-2021-09-09-om-12.22.44-e1631182956364-375x270.png
Nee een redelijk grote Twitteraar op dit moment
 

Eef de Kip

Well-known member
Wijndal in. Ik weet het niet eerlijk gezegd. Vult het bij AZ prima in maar ik ben bang dat we hem het 1e jaar de tering gaan schelden.
 

Batigoal

Well-known member
Ben er ook wel blij mee. Nederlands international die duidelijk een volgende stap moest maken, kan bij ons de CL in. Prima aankoop!

Salah Eddine gaat daarom waarschijnlijk naar Club Brugge. De volgende van de goeie generatie die het niet redt bij Ajax.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens Mike Verweij heeft Ajax 15 miljoen geboden op Brobbey, maar vraagt Leipzig 25 miljoen. Oeps..
 

Eef de Kip

Well-known member
Lekker laten dan, niet dat ik het geloof, 25 miljoen voor een speler die je na een half jaar al verhuurd lijkt me een beetje te.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lekker laten dan, niet dat ik het geloof, 25 miljoen voor een speler die je na een half jaar al verhuurd lijkt me een beetje te.
Nou ja, Mike Verweij zit over het algemeen wel dicht op het vuur, toch.

Ik vind 15 miljoen trouwens ook wel een duur grapje voor dat ene half jaartje. Lastige situatie wel. Volgens mij waren de meeste Ajacieden hier ook al bang voor, toen Brobbey en Ajax de afgelopen maanden zo nadrukkelijk met elkaar aan het flirten waren. Leipzig ruikt vervolgens geld, en terecht.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Oh ik begrijp Leipzig ook wel, die vragen de hoofdprijs net als elke andere club doet maar als je na een half jaar een net aangetrokken speler verhuurd kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het vertrouwen niet al te groot is dus vind ik 25M een hoop geld, 15M ook trouwens. Ik zou het lekker laten lopen iig.
 
Bovenaan