Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Nee die kost ook minimaal 10, als dat al redt maar goed, elk ander alternatief zal niet veel goedkoper zijn vermoed ik.
 

zwammy

Well-known member
Wellicht maar het ligt er maar net aan wie er dan komt.
Bij Ajax zal hij toch ook prima kunnen verdienen, je speelt CL en de stap naar het Ned. Elftal is ook kleiner.

Das waar. Maar het is een stuk leuker om tegen een koln, Stuttgart en Hertha te spelen dan tegen een rkc, Volendam en Fortuna.
 

Eef de Kip

Well-known member
Das waar. Maar het is een stuk leuker om tegen een koln, Stuttgart en Hertha te spelen dan tegen een rkc, Volendam en Fortuna.
Oh dat denk ik ook maar ik kan me voorstellen dat CL spelen bij Ajax ook wel een uitdaging is maar goed, hij zit al een tijdje in Duitsland dus misschien dat hij idd liever in de BL blijft.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax zal nog 1 transferklapper moeten maken om echt financieel gezond te zijn, dus waarschijnlijk zal uit het rijtje Antony-Haller-Timber zeker eentje verkocht worden. Jammer, maar dat hoort er bij.
 

Batigoal

Well-known member
Borussia Dortmund heeft een officieel bod neergelegd van 33 miljoen euro voor Sebastien Haller. Lekker richting de 35-40 uitonderhandelen en mooi met winst verkopen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Precies, ik heb nog steeds het idee dat Haller een topseizoen had (vooral Europees) waarvan ik me af vraag of hij dat kan herhalen. Als je daar 40 voor kunt krijgen dan haal je Brobbeast maar terug 15, daar word je mi niet echt slechter van.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Jep idd...
En wat had die Ajax ook alweer gekost? 16 miljoen toch? Brengt je 2 titels, een 18 uit 6 score in de groep CL, en dan voor het dubbele weg. Knap gedaan!
 
Bovenaan