Eef de Kip
Well-known member
Blijkbaar is dat zonder conditie en overgewicht ook te veel gevraagd. Verder moet hij denk ik ook aantoonbaar beter zijn dan de rest.
Denk dat het komende zomer een beetje pas op de plaats is en dat er niet klakkeloos geld kan worden uitgegeven. Veel gaat uiteraard afhangen of je kampioen wordt en rechtstreeks naar de CL gaat of eerst voorrondes moet spelen.Ik denk dat ze wel moeten, geld is dringend nodig na verliezen in de afgelopen 2 jaar en de spelers die je verder kunt verkopen leveren ook niet al te veel op.
Nico zal ook voor niet te veel vertrekken en bij Neres moeten we ook maar afwachten of je dat geld überhaupt nog krijgt.
Er zijn er zeker wel een paar aankopen waarop je waarschijnlijk winst gaat maken (Martinez, Alvarez, Antony), maar we hebben met Neres gezien dat dat zomaar tegen kan vallen. Aan Tagliafico verdienen we wellicht ook niet zoveel, maar die heeft ook slechts €4 miljoen gekost. Alleen lees je toch ook wel links en rechts dat Ajax wat moet verkopen om weer geld uit te geven. En dan denk ik dat je zelf wat meer je best moet doen om van Kudus (€9 miljoen) en Daramy (€12 miljoen) wat te maken, want die zijn niet gratis gekomen.Ajax en verlies maken op aankopen. Overmars is vertrokken, maar nog steeds kun je met het Ajax stempel die spelers met winst verkopen.
Bayern München is in half Ajax geïnteresseerd. Gravenberch, Mazraoui, Timber en nu ook Haller staan op het lijstje van de Duitse kampioen.
Ajax op zijn beurt zou dan Joshua Zirkzee van Bayern willen overnemen.
Omdat voor eens en altijd te bewijzen zou Ajax naar de Bundesliga moeten overstappen.Alsof Bayern groter is dan Ajax.
Omdat voor eens en altijd te bewijzen zou Ajax naar de Bundesliga moeten overstappen.
Het is een gave.Dat niemand eerder hier op dat idee is gekomen.
Enige manier waarop PSV nog kampioen kan worden, ik begrijp gevegt wel.Dat niemand eerder hier op dat idee is gekomen.