Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Juist, toch wel vreemd dat hij overal problemen heeft. Bij Ajax gaat dat niet anders zijn, er staan er nog genoeg voor hem in de pikorde.

Misschien wel een wat natuurlijkere pikorde. Berghius loopt vooralsnog ook niet tegen dezelfde problemen aan als bij Feyenoord. Maar uiteraard is de bron van alle problemen Ihataren zelf.
 

Batigoal

Well-known member
Bayern München is serieus in de markt voor Ryan Gravenberch. Ze zouden zelfs al onderhandeld hebben de afgelopen dagen met het management van Gravenberch, waaronder zaakwaarnemer Raiola. Voor Ajax zou dit een prima zet zijn. Er mag wel weer eens goed verdiend worden aan een transfer en zijn contract loopt over anderhalf jaar af.

Of hij zelf al zover is om het bij Bayern te redden betwijfel ik. Gravenberch blijft een heel groot talent, maar je ziet dit seizoen dat hij wat moeite heeft met het hoge niveau dat wordt gehaald. Hij is de laatste tijd zelfs niet meer onbetwist basisspeler. Dat komt vast wel weer terug, maar of dit dan al het juiste moment is om naar de absolute top te gaan weet ik niet.
 

Abubakari

Well-known member
Vier of vijf jaar bijtekenen en over een paar jaar voor een mooi bedrag vertrekken zou verstandiger zijn. Maar met Raiola is de verstandige keus meestal ver weg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als speler moet je nooit zo lang bijtekenen. Een jaartje bijtekenen en over twee jaar transfervrij vertrekken zou voor hem optimaal zijn. Langer bijtekenen zou wel sympathiek en dankbaar zijn. Komende zomer al vertrekken lijkt mij geen goed idee.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tsja, Gravenberch... Moet zeggen dat ik toch steeds meer ga neigen naar het gevoel dat het muntje net de verkeerde kant op gaat vallen bij hem. Toen ik hem op 16-jarige leeftijd zijn debuut zag maken, was ik ervan overtuigd dat hij een toekomstige wereldtopper zou worden. Fysiek en technisch toen al zo verschrikkelijk goed. Inmiddels voorzie ik eerder een carrière waarin hij van club naar club gaat hoppen, maar nooit volledig zijn belofte in gaat lossen. Maar goed, hij is nog jong. Dus misschien zit ik er naast.
 

Abubakari

Well-known member
Als speler moet je nooit zo lang bijtekenen. Een jaartje bijtekenen en over twee jaar transfervrij vertrekken zou voor hem optimaal zijn. Langer bijtekenen zou wel sympathiek en dankbaar zijn. Komende zomer al vertrekken lijkt mij geen goed idee.
Hij is 19, zich bij Ajax nog 2 of 3 jaar verder ontwikkelen en dan voor een mooi bedrag vertrekken zou optimaal zijn. Voor Ajax en voor Gravenberch. Veel geld gaat ie toch wel verdienen, Ajax een goeie transfersom gunnen zou netjes zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook lekker dubbel. Dat opleiden is ook handel. Blijft uiteraard problematisch de salarissen van de jeugdspelers en de gekochte spelers. Eens in de zoveel tijd zorgt dat wel voor problemen. Niet mijn club, dus geen idee of dat nu bij Ajax speelt of dat ik weer olie op het vuur aan het gooien ben.
 
Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
Wie denken jullie eigenlijk wie het beter gaat doen bij Bayern komend seizoen, MaraDonny of Rijkaard 2.0 de zoveelste?
 
Bovenaan