Mario
Well-known member
Juist, toch wel vreemd dat hij overal problemen heeft. Bij Ajax gaat dat niet anders zijn, er staan er nog genoeg voor hem in de pikorde.Wat een onzin. Alsof het aan de trainer ligt.
Juist, toch wel vreemd dat hij overal problemen heeft. Bij Ajax gaat dat niet anders zijn, er staan er nog genoeg voor hem in de pikorde.Wat een onzin. Alsof het aan de trainer ligt.
Juist, toch wel vreemd dat hij overal problemen heeft. Bij Ajax gaat dat niet anders zijn, er staan er nog genoeg voor hem in de pikorde.
Hij is 19, zich bij Ajax nog 2 of 3 jaar verder ontwikkelen en dan voor een mooi bedrag vertrekken zou optimaal zijn. Voor Ajax en voor Gravenberch. Veel geld gaat ie toch wel verdienen, Ajax een goeie transfersom gunnen zou netjes zijn.Als speler moet je nooit zo lang bijtekenen. Een jaartje bijtekenen en over twee jaar transfervrij vertrekken zou voor hem optimaal zijn. Langer bijtekenen zou wel sympathiek en dankbaar zijn. Komende zomer al vertrekken lijkt mij geen goed idee.
Ik gun ze altijd een zure nederlaag.Ajax en gunnen.
Moet jij zo huilen lieverd? 😪Niet mijn club, dus geen idee of dat nu bij Ajax speelt of dat ik weer olie op het vuur aan het gooien ben.
Moet jij zo huilen lieverd?
Steek die maar in een plek waar de zon niet schijnt hoor. En dan heb ik het niet over de prijzenkasten van PSV en Feyenoord.In deze inclusieve tijden moet je voorzichtig zijn met de emoties van mensen, vandaar de disclaimer.
Klopt, je kunt maar beter niet over Donny van de Beek beginnen.In deze inclusieve tijden moet je voorzichtig zijn met de emoties van mensen, vandaar de disclaimer.
Közcü natuurlijk.Wie denken jullie eigenlijk wie het beter gaat doen bij Bayern komend seizoen, MaraDonny of Rijkaard 2.0 de zoveelste?