Wat een gelukszoeker.Als het goed is komt hij gewoon terug hoor.
Wat een gelukszoeker.Als het goed is komt hij gewoon terug hoor.
Alsof die 15 miljoen wat uit maakt gezien de vele tientallen miljoenen die de afgelopen paar jaar binnen zijn gekomen.Je maakt je onderhandelingspositie niet sterker door Neres eerst te verkopen,...
Het ging me niet om die 15 miljoen die er bij kwam, maar meer dat nu Spurs weet dat Ajax gewoon een speler op die positie nodig heeft omdat ze Neres verkocht hebben, dus de nood is hoger dan als Neres er nog was.Alsof die 15 miljoen wat uit maakt gezien de vele tientallen miljoenen die de afgelopen paar jaar binnen zijn gekomen.
Er zal nog wel een plan B of C zijn, en heel misschien is Bergwijn wel plan B en zijn ze nog met plan A bezig.
Beetje veel of niet?Die moet je voor een miljoen of 10 wel kunnen ophalen.
Mag die nog in Jong Ajax voetballen ?
Je kent mij he, altijd sociaal voor de zwakkeren.Beetje veel of niet?
Technisch verhaal. Heeft met afschrijvingen te maken. Die 20 van Bergwijn is voor dit jaar slechts 5 bij een 4 jarig contract. Die 15 van Neres staan wel volledig bij dit jaar. Was zo'n 50 nodig om de afschrijvingen die er voor dit jaar op staan te neutraliseren.Nee ok, er is nog voldoende geld maar het gaat mij erom dat Overmars en Sar vertelden dat ze 50 miljoen tekort kwamen afgelopen jaar dus dat er verkocht moest worden voordat er wat gekocht kon worden.
Verder ben ik wel bang dat er komende zomer wat weg zal gaan.
Daar zal hij vast niet te vinden zijn. De thuiswedstrijden en trainingen worden al heel lang in veilig gebied afgewerkt.Neres gaat dus naar het oorlogsgebied in de Oekraïne.
Sterkte daar; zal Bergwijn er wel bij komen binnenkort.