Ajax Transfertopic

Abubakari

Well-known member
Weet je wie ook goed uit de voeten kan op het middenveld? Steven Berghuis. Goeie aankoop is dat, kostte twee keer niks en blijkt een prima versterking. Mooi voor Feyenoord ook, want zo vaak gaan er geen spelers van Feyenoord naar een grote club.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weet je wie ook goed uit de voeten kan op het middenveld? Steven Berghuis. Goeie aankoop is dat, kostte twee keer niks en blijkt een prima versterking. Mooi voor Feyenoord ook, want zo vaak gaan er geen spelers van Feyenoord naar een grote club.
ok
 

Batigoal

Well-known member
Victor Jensen wordt de rest van het seizoen verhuurd aan Rosenborg. Opmerkelijk is dat hij daarnaast ook zijn contract verlengd. Jensen is inmiddels 'al' 22 jaar en hoewel ik echt wel denk dat hij een goeie speler gaat worden, weet ik niet of dat Ajax-niveau gaat zijn. Maar Ajax ziet dus toekomst in hem.
 

Batigoal

Well-known member
We hebben weer een parel uit de eigen jeugd erbij! Over Rayane Bounida (16) van Anderlecht gaan al jaren ronkende verhalen en vanaf komende zomer speelt hij bij Ajax.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Als het verder een opleidingsvergoeding is die je moet aftikken is het een vrij aardige investering. 16 jaar, dan kun je hem in je eigen jeugdopleiding een jaar helemaal kneden en dan kan hij na die opleiding na een jaar aansluiten in de selectie.
 

ALenstra

Well-known member
Ihattaren definitief naar Ajax, wordt voor 1 jaar gehuurd (tot 31-12-2022), daarna kan Ajax hem overnemen van 'de Oude Dame'.

Nou, ben benieuwd. Als die zijn kop weer goed krijgt en aftraint is dit voor Ajax een gouden greep. De vraag is of het Ihattaren gaat lukken. Aan de andere kant is Ten Hag wel heel goed in omgaan met dit soort jongens.

Dit lijkt me de laatste kans voor Mo Ihattaren, als dit nu niet goed komt is het denk ik einde verhaal.
Ik begrijp dat het nog niet veel is met Mo en dat Erik Ten Hag behoorlijk kritisch is over hem. Mogelijk komt hij dit seizoen nog niet in aktie.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als je ziet waar hij vandaan komt dan denk ik niet dat er veel mensen zijn die hadden gedacht dat hij nog had gaan spelen voor Ajax 1 dit seizoen.
Ik had sowieso nergens op gerekend.
Hij is net 5 weken aan het trainen bij jong Ajax dus dat lijkt mij nou ook niet al te lang.
 
Bovenaan