Zou het dan niet veel praktischer zijn om gewoon meteen op dat miljoenenbod van een Engelse club in te gaan?
Als je dat wat Janssen zegt in de hand wil werken is dat inderdaad een stuk praktischer.
Zou het dan niet veel praktischer zijn om gewoon meteen op dat miljoenenbod van een Engelse club in te gaan?
Als je dat wat Janssen zegt in de hand wil werken is dat inderdaad een stuk praktischer.
Zo moeilijk is het nu ook weer niet.Geen idee wat je probeert te zeggen, maar ik denk niet dat ik er al te veel aan mis
In deze, qua niveau, achterlijke eredivisie zal hij het prima doen.
Zijn aankopen moeten even wennen. Het betaald zich volgend seizoen uit.Ja exact, bijna al Overmars zijn aankopen doen het prima.
Niks aan het handje.
Zijn aankopen moeten even wennen. Het betaald zich volgend seizoen uit.
Kluivert zet de deur weer open. Hij zegt op Fox Sports:
'Ik ga eerst genieten van mijn vakantie'. Ik moet kijken hoe het gaat lopen. Er komen spannende momenten aan. Ik moet er goed over nadenken. Bij Ajax blijven zit er zeker in', 'De beslissing ligt bij mij. Uiteindelijk ligt de keuze bij'
Een jaartje langer op de bank bij jong Ajax blijven, niet bijtekenen en gratis die open deur uitlopen.
Een jaartje langer blijven, niet bijtekenen en gratis die open deur uitlopen.
Ik heb 'm even aangepast voor je.
Nee joh, hij heeft gezegd dat ie veel aan Ajax te danken heeft en dat ie Ajax wilde laten profiteren door voor een mooie smak geld te vertrekken. Die tekent bij tot 2024 en gaat over twee jaar voor 93 miljoen naar Newcastle United.
mg:Volgens De Telegraaf woensdag de presentatie van Magall?n. Bijna had Sevilla hem nog voor de neuzen van de Amsterdammers weggekaapt.
https://www.telegraaf.nl/sport/2109638/magallan-vertrekt-weer-uit-amsterdam