Ajax Transfertopic

ElSimao

Active member
De Deense bondscoach heeft de voorlopige selectie voor de Herre Landsholdet teruggebracht tot 27 en bij de groep afvallers behoorde ene Mathias Jensen. Mike Jensen, Lasse Schone en Michael Krohn-Dehli zitten er nog wel bij.

Die vent is vast een gigantische verbetering op wat er al is, kan niet wachten totdat hij op de Amsterdamsche velden staat zeg.

ElSimao

Active member
Argentijnen over Ajax-transfer Magall?n: 'Een misdaad'

Lisandro Magall?n transfereert van Boca Juniors naar Ajax voor ongeveer 8 miljoen euro, waarbovenop de Amsterdammers mogelijk nog een paar miljoen aan bonussen dienen over te maken. De algemene consensus in Argentini? is dat directeur spelerszaken Marc Overmars te veel betaalt.

Een rondgang op het sociale medium Twitter leert ons dat de supporters van Boca Juniors het niet eens zo erg vinden dat Magall?n hun club verlaat. Zij delen een dikke, vette pluim uit aan de voorzitter van hun favoriete club, die wat hen betreft het onderste uit de kan gehaald heeft. Menigeen zegt dat Ajax bestolen wordt... E?n verbaasde fan noemt het zelfs 'misdadig'.

-----------------------

Spanjaarden, Portugezen, Argentijnen...allemaal mensen voor wie de winst en het resultaat heilig zijn en begrippen als "moraliteit", "eerlijk zijn" en "goed gedrag" het niet eens waard zijn om hun reet mee af te vegen.

Als dan de supporters van Boca hun voorzitter aanspreken dat ie nu toch echt te ver is gegaan met een deal, dan voorspelt dat niet veel goeds.

Ter vergelijking, toen we Tagliafico kochten, leidde dat tot boosheid en verdriet bij hun supporters.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Kluivert zet de deur weer open. Hij zegt op Fox Sports:

'Ik ga eerst genieten van mijn vakantie'. Ik moet kijken hoe het gaat lopen. Er komen spannende momenten aan. Ik moet er goed over nadenken. Bij Ajax blijven zit er zeker in', 'De beslissing ligt bij mij. Uiteindelijk ligt de keuze bij mij. Ik sta nog nergens honderd procent achter. De gedachten gieren nog door mijn hoofd.'

JFK

Well-known member
Kluivert zet de deur weer open. Hij zegt op Fox Sports:

'Ik ga eerst genieten van mijn vakantie'. Ik moet kijken hoe het gaat lopen. Er komen spannende momenten aan. Ik moet er goed over nadenken. Bij Ajax blijven zit er zeker in', 'De beslissing ligt bij mij. Uiteindelijk ligt de keuze bij'

Een jaartje langer blijven, niet bijtekenen en gratis die open deur uitlopen.

Abubakari

Well-known member
Een jaartje langer blijven, niet bijtekenen en gratis die open deur uitlopen.

Nee joh, hij heeft gezegd dat ie veel aan Ajax te danken heeft en dat ie Ajax wilde laten profiteren door voor een mooie smak geld te vertrekken. Die tekent bij tot 2024 en gaat over twee jaar voor 93 miljoen naar Newcastle United.

JFK

Well-known member
Nee joh, hij heeft gezegd dat ie veel aan Ajax te danken heeft en dat ie Ajax wilde laten profiteren door voor een mooie smak geld te vertrekken. Die tekent bij tot 2024 en gaat over twee jaar voor 93 miljoen naar Newcastle United.

Zal je net zien dat Bournemouth ook een bod gaar doen in die richting.

Abubakari

Well-known member
Dag later is Kluivert opeens weer zo goed als rond met AS Roma. Ajax wil 30-35 miljoen euro en daarover zijn ze nu aan het onderhandelen, zo gaat het verhaal.

Bovenaan