Ajax Transfertopic

Unregistere

Well-known member
Zeker, vooral als ik dan de "verstandige" Babel hoor en zie rappen. Dan vergeet ik even al mijn zorgen.
Goed bezig die "verstandige" Babel.

Het is de B tot de A tot de B-E-L doe je rolle over straat
Mammie B-E-L want ik speel geen spel ik ben tantoe lauw.
Dominant op het veld en dominant met jou
Journalisten lullen veel ik heb schijt aan dat
Beter dat ie zelf speelt voordat ie mij aanpakt

SanMark.

Well-known member
Babel, dat was toch die speler die na 1 goed seizoen al direct wegging naar Liverpool en daarna nooit meer zijn oude niveau haalde? Die deed juist precies hetzelfde wat Kluivert nu ook lijkt te gaan doen. Ook hij had geen geduld.

Ik denk dat Ajax maar wat graag af wilde van Babel. Die kregen 18 miljoen voor hem.

JMD

Well-known member
Ik denk dat Ajax maar wat graag af wilde van Babel. Die kregen 18 miljoen voor hem.

Voor dat bedrag zou ik idd ook zo een strik er omheen doen ja. Zeker omdat in die tijd Ajax er financieel absoluut niet zo rooskleurig voorstond als nu.

Max

Administrator
Forumleiding
Bij Ajax waren ze nog niet over uit op welke positie Babel kon functioneren. Als dan iemand na een jeugdtoernooi opeens 18 miljoen op tafel gaat leggen doe je hem gelijk weg.

Batigoal

Well-known member
Dat is even niet de issue, dat een verstandige jongen als Babel naar Kluivert kijkt en zegt "ja, dat had ik ook moeten doen" zegt toch wel iets.

Dat is juist wel de issue, want iedereen zou het prima vinden als Kluivert een verbeterd contract krijgt. En iedereen vindt het prima dat Kluivert een mondige jongen is. Alleen dat Kluivert daarin doorslaat en gelijk voor het allerhoogste gaat en met minder geen genoegen neemt kennelijk, dat is gezien zijn status nogal belachelijk.

Bovenaan