Welke status?
Kennelijk hecht jij enige waarde aan onsamenhangende teksten van Babel. Daarmee geef je hem enige status.
Welke status?
Kennelijk hecht jij enige waarde aan onsamenhangende teksten van Babel. Daarmee geef je hem enige status.
Ik vraag me vooral af op basis waarvan Ryan Babel een verstandige kerel is.
Hierboven staan al 2 voorbeelden. Dan is zijn Twittergedrag nog niet genoemd. Maar waarom moeten we hem wel een verstandige kerel noemen?Op basis waarvan niet?
Hierboven staan al 2 voorbeelden. Dan is zijn Twittergedrag nog niet genoemd. Maar waarom moeten we hem wel een verstandige kerel noemen?
Zou ik kunnen doen, maar ik neem aan dat je slim genoeg bent om die te ontdekken.Ik heb die twee voorbeelden gemist, kun je ze aanwijzen?
Wil je dit soort linkjes niet meer posten?
Krijg jij er ook zo'n goede zin van?
Zeker, vooral als ik dan de "verstandige" Babel hoor en zie rappen. Dan vergeet ik even al mijn zorgen.
Goed bezig die "verstandige" Babel.
Babel, dat was toch die speler die na 1 goed seizoen al direct wegging naar Liverpool en daarna nooit meer zijn oude niveau haalde? Die deed juist precies hetzelfde wat Kluivert nu ook lijkt te gaan doen. Ook hij had geen geduld.
Ik denk dat Ajax maar wat graag af wilde van Babel. Die kregen 18 miljoen voor hem.
Komst Magall?n zou volgens een Argentijnse radiozender toch weer onzeker zijn.
https://twitter.com/ikbensjimmie/status/1002592118890778624
Begreep dat AT5 straks naar Ryan Babel belt om te vragen naar zijn mening over de eventuele problemen rond deze transfer. Dat wachten we dus maar even af.
Dat is even niet de issue, dat een verstandige jongen als Babel naar Kluivert kijkt en zegt "ja, dat had ik ook moeten doen" zegt toch wel iets.