Ajax Transfertopic

SanMark.

Well-known member
Dat is juist wel de issue, want iedereen zou het prima vinden als Kluivert een verbeterd contract krijgt. En iedereen vindt het prima dat Kluivert een mondige jongen is. Alleen dat Kluivert daarin doorslaat en gelijk voor het allerhoogste gaat en met minder geen genoegen neemt kennelijk, dat is gezien zijn status nogal belachelijk.

Plus het belachelijk interview dat Ajax zijn contract alleen maar wil verlengen omdat ze geld aan hem willen verdienen.

ElSimao

Active member
Wel grappig dat veel posters het beeld hebben dat een "verstandige" voetballer altijd hetzelfde is als Davy Klaassen of Joel Veltman. Misschien eens kijken hoe die jongens er nu voorstaan?

Ryan Babel besefte na episodes bij Ajax, Liverpool en Hoffenheim dat hij een redelijke voetballer was die in de topcompetities mee kon, maar dat hij daar niet het verschil zou maken; niveau Barcelona zat er niet in. Toen heeft hij de verstandige beslissing genomen zijn contract bij Hoffenheim af te kopen, zich een jaartje bij Ajax in de kijker te spelen om vervolgens puur voor het geld in Turkije te gaan. Het is hem allemaal gelukt, hij is nu 31 en financieel binnen, speelt lekker in het zonnetje zijn wedstrijden en heeft nog Oranje gehaald en een leuk avontuur in de EL beleefd. Dat terwijl hij zich kan storten op zijn hobbies; hij is sportief en muzikaal begaafd.

Dat er een aantal heren op "de voetbalkantine" de draakt met hem steekt en het gek vindt dat er andere muziekstijlen dan Acda en de Munnik bestaan. Ach...

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij zegt niemand dat Babel het slecht heeft gedaan. Die jongen heeft vrijwel het maximale uit zijn carri?re gehaald gezien zijn beperkte kwaliteiten. Verder zou ik je maar eens gaan verdiepen in de muzieksmaak van je forumgenoten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind Babel met de jaren ook wel relaxed geworden. Maar hem muzikaal begaafd noemen gaat echt veel te ver.

Eef de Kip

Well-known member
Wel grappig dat veel posters het beeld hebben dat een "verstandige" voetballer altijd hetzelfde is als Davy Klaassen of Joel Veltman. Misschien eens kijken hoe die jongens er nu voorstaan?

Waar vergelijk je die 2 nou mee, met Babel of met Kluivert? Niet dat het veel uitmaakt want met beiden gaat de vergelijking mank.

ElSimao

Active member
Volgens mij zegt niemand dat Babel het slecht heeft gedaan. Die jongen heeft vrijwel het maximale uit zijn carri?re gehaald gezien zijn beperkte kwaliteiten.

O.a. jij vroeg je af waarom aan Babel "enige status" ontleend werd inzake de kwestie Kluivert. Nou, hier heb je je antwoord, het is een verstandige kerel die zelf zijn situatie goed ingeschat heeft en het maximale eruit gehaald heeft.

Verder zou ik je maar eens gaan verdiepen in de muzieksmaak van je forumgenoten.

Laten we wel zijn, als Bjorn van der Doelen met zijn rockband een weiland terroriseert, vindt men dat "gaaf", "prachtig" en "zo lekker zichzelf".

Gaat een stel zwarte kerels vanuit hun cultuur de muziek in, is dat toch een teken van domheid en vindt men het belachelijk. Toch een gevalletje van "wat de boer niet kent, dat vreet hij niet". Of je je nou naar een Amerikaanse president vernoemt, of niet.

ElSimao

Active member
Dat is juist wel de issue, want iedereen zou het prima vinden als Kluivert een verbeterd contract krijgt. En iedereen vindt het prima dat Kluivert een mondige jongen is. Alleen dat Kluivert daarin doorslaat en gelijk voor het allerhoogste gaat en met minder geen genoegen neemt kennelijk, dat is gezien zijn status nogal belachelijk.

Ja, dat is Babel dus niet met je eens. Wat is wijsheid?

SanMark.

Well-known member

Ryan Babel besefte na episodes bij Ajax, Liverpool en Hoffenheim dat hij een redelijke voetballer was die in de topcompetities mee kon, maar dat hij daar niet het verschil zou maken; niveau Barcelona zat er niet in. Toen heeft hij de verstandige beslissing genomen zijn contract bij Hoffenheim af te kopen, zich een jaartje bij Ajax in de kijker te spelen om vervolgens puur voor het geld in Turkije te gaan. Het is hem allemaal gelukt, hij is nu 31 en financieel binnen, speelt lekker in het zonnetje zijn wedstrijden en heeft nog Oranje gehaald en een leuk avontuur in de EL beleefd. Dat terwijl hij zich kan storten op zijn hobbies; hij is sportief en muzikaal begaafd.

Dat er een aantal heren op "de voetbalkantine" de draakt met hem steekt en het gek vindt dat er andere muziekstijlen dan Acda en de Munnik bestaan. Ach...

Wat een onzin allemaal.

zwammy

Well-known member
Aha, dus nog hoger niveau als directeur Simao want die noemt Babel muzikaal begaafd. Dat is toch niet slecht van deze niveau 1 verpleger :duim:

Oh ja, ik ben weer klaar met jou zever dus dan weet je dat mocht je weer iets zinloos posten :duim:

ElSimao

Active member
Aha, dus nog hoger niveau als directeur Simao want die noemt Babel muzikaal begaafd. Dat is toch niet slecht van deze niveau 1 verpleger :duim:

Oh ja, ik ben weer klaar met jou zever dus dan weet je dat mocht je weer iets zinloos posten :duim:

Ok, ik heb me dus duidelijk vergist. Famke staat duidelijk boven jou.

Bovenaan