Ajax Transfertopic

Pascallovic

Well-known member
Hij is op dit moment nog niet eens geslaagd in de Eredivisie. Op basis waarvan zou hij 100 miljoen waard zijn over twee jaar?

Bedragen op de transfermarkt worden steeds gekker. Met hoe snel het gaat is het nog niet eens uit te sluiten dat er inderdaad over 2 jaar een gek 100 miljoen betaald.

Eef de Kip

Well-known member
Hij is op dit moment nog niet eens geslaagd in de Eredivisie. Op basis waarvan zou hij 100 miljoen waard zijn over twee jaar?

Sorry ik was mijn cynische smiley vergeten erachter te zetten. Ik refereerde aan een interview waarin hij aan gaf de duurste voetballer te willen worden. Over 2 jaar wordt hij waarschijnlijk verhuurd aan Derby County.

Janssen

Well-known member
Sorry ik was mijn cynische smiley vergeten erachter te zetten. Ik refereerde aan een interview waarin hij aan gaf de duurste voetballer te willen worden. Over 2 jaar wordt hij waarschijnlijk verhuurd aan Derby County.

Doe ik gewoon een JMDtje op de vroege ochtend.

Makanaky

Well-known member
Doel: duurste speler worden. Prijzen pakken is kennelijk van minder belang. Dan zit het dus al verkeerd in dat koppie.

Batigoal

Well-known member
Christopher Julien van Toulouse is de backup-optie volgens VI.nl.

Magallan zal uiteindelijk wel toch naar Sevilla of Villarreal ofzo gaan en heel goed zijn. Richarlison deel II.

Pascallovic

Well-known member
Christopher Julien van Toulouse is de backup-optie volgens VI.nl.

Magallan zal uiteindelijk wel toch naar Sevilla of Villarreal ofzo gaan en heel goed zijn. Richarlison deel II.
Dan zouden die clubs dus niet naar de Fifa-rating kijken. Vreemde manier van scouten hebben ze daar dan.

Net als Fellaini trouwens, die kan overal in Engeland 5 keer zo veel verdienen.
Die zou ook naar China kunnen om nog meer te pakken. Net zo'n onzin gerucht als Eto'o en Ballotelli in het verleden.

Bovenaan