Ajax heeft van oudsher een dramatisch scoutings- /aankoopbeleid dus je kunt niet claimen dat het nou zo goed gaat op de manier waarop we bezig zijn. Maar goed, deze ouwe reus gaat daar verandering in brengen natuurlijk.
En hij is 55 jaar ouder dan de gemiddelde messageboarder.
Ik denk niet dat het potentieel inschatten van spelers zoiets moeilijks is en dat iedere club wel volgers heeft die dat vrij realistisch doen. Uiteraard hebben we het dan niet over de stereotype Ajax-jeugdvolgers die ieder jaar roepen dat wat er dan in de A1 zit de wereldtop gaat halen, maar over types die door de hype heenkijken en al wat meer gezien hebben. En over de vaardigheden beschikken om spelers accuraat te beoordelen. Je kunt wel wat ouder zijn, maar dat zegt nog niet alles.
Ajax heeft van oudsher een dramatisch scoutings- /aankoopbeleid dus je kunt niet claimen dat het nou zo goed gaat op de manier waarop we bezig zijn. Maar goed, deze ouwe reus gaat daar verandering in brengen natuurlijk.
Schat jij jezelf in als zo'n volger die daarvoor geschikt zou zijn ElSimao?
Gezellig samen met Peter Bosz op Cura?ao.
Schat jij jezelf in als zo'n volger die daarvoor geschikt zou zijn ElSimao?
Echt? Zie jij scoutrapporten in? Zo ja: Is die scouting echt zo dramatisch? Of is de scouting goed, maar luistert Overmars daar niet naar?
Maar ik heb wel een nieuw ergernisje voor je, want na de jetski van vorig jaar is Overmars nu weer lekker op vakantie terwijl er transfers gedaan moeten worden.
Gezellig samen met Peter Bosz op Cura?ao.
Barcelona zou volgens de berichten tot 35 miljoen willen gaan voor Frenkie de Jong, die 4 goede wedstrijden bij ons gespeeld heeft.
Wellicht heeft men zich laten overtuigen door de posts van een connaisseur ter plaatse die het vrij vaak goed gezien heeft in het verleden?
Hou het lekker simpel voor ons voetvolk, ja of nee.Schat jij jezelf in als zo'n volger die daarvoor geschikt zou zijn ElSimao?
Tussenstop naar Argentini? om die bestuurder van boca op zijn bek te slaan.Ik vind die vakantieplanning van Overmars toch wel vrij bijzonder.
Hou het lekker simpel voor ons voetvolk, ja of nee.
In hapklare brokjes?
Daarnaast, was die vent niet Boca keihard aan het aanpakken omdat ze die deal over Magallan niet rond wilden maken?
Wat is er zo moeilijk aan ja of nee? Hapklaarder kan ik je brokjes echt niet maken, het spijt me.
En maar ontkennen dat je een obsessie hebt.
serieuze en verstandige posters te vinden die een vrij accuraat beeld van hun club, de spelers of de competitie als geheel hebben. Selecteer die posters, zet een webcrawler op die hun posts eruit filtert
En zijn er uberhaupt mensen op dit forum die daar volgens jou aan voldoen en zo ja wie dan?
Als Overmars niet naar de scouting luistert, is het al helemaal vrij pointless om een nieuwe scout te halen.
Of niet?
Ik wel, en gezien zijn verleden kan ik me niet voorstellen dat hij op een lijstje staat.Ik ken zijn verleden niet, dus misschien dat ie heel veel missers heeft, maar zo op het oog kan ik het me wel voorstellen dat hij op een aantal lijstjes staat.
Misschien gaat hij het dan wel doen, omdat het 'zijn' scout is? Maar beantwoord m'n vraag eens?
Ik wel, en gezien zijn verleden kan ik me niet voorstellen dat hij op een lijstje staat.