Sterk hoor je baseren op basis van Youtube-filmpjes en een fifa-rating:duim:
Waar zou jij je op baseren dan?
Sterk hoor je baseren op basis van Youtube-filmpjes en een fifa-rating:duim:
Welnee, die kerel kan er al helemaal geen reet van. Gisteren heb ik een filmpje van m gezien tegen de Millonarios. Nou, krijgt steeds zeeen van tijd en ruimte en iedere keer gaat het mis in de voortzetting. Te hard, te zacht, de verkeerde kant op. En dat is dan in Colombia. In het meer taktische en snellere Europa heeft ie al helemaal niks te zoeken. Daarna zag ik een soort van highlight reel die nog geen 4 minuten duurde en waarin een goede corner, een intikker en dat soort momenten eindeloos herhaald werken. There is not much there there.
Combineer dat met zijn lage Fifa-rating, het feit dat is niet in beeld is bij zijn nationaal elftal (overkomt al die "aanwinsten" van ons) en het feit dat Minnesota hem wilde en ik denk dat andere kenners hetzelfde beeld van deze jongen hebben als ik.
Waar zou jij je op baseren dan?
Niet op een Fifa-rating. Kijk die van Sanchez uit Fifa 2016 of begin Fifa 2017 maar terug. Dat was helemaal niks, ook niet qua potentieel. In de praktijk viel het toch wel mee met dat het niks was. Hoeveel goede filmpjes hebben wij wel niet op Youtube gezien van spelers die er vervolgens in te praktijk niks van konden? Je kunt gewoon niet op zo'n filmpje afgaan, of het nou een goed of slecht filmpje is.
Ik zou gewoon lekker afwachten en pas met een oordeel komen als je hem live hebt zien spelen.
Ik ben wel blij dat jij als beroep geen scout bent geworden.
Het komt in elk geval geloofwaardiger over dan dom schreeuwen dat iemand er helemaal niks van kan, zonder dat je hem ooit hebt zien spelen.Goed advies man, zolang als je het op jezelf betrekt.
Het komt in elk geval geloofwaardiger over dan dom schreeuwen dat iemand er helemaal niks van kan, zonder dat je hem ooit hebt zien spelen.
Maar minder geloofwaardig dan intelligent schreeuwen dat iemand er helemaal niks van kan, zonder dat je hem ooit hebt zien spelen.
Oh the irony!
Er is wel degelijk een verband tussen de interesse die spelers genieten, wel of niet in beeld zijn bij hun nationale elftal, status in de ploeg, continentale finales gespeeld hebben, Fifa rankings etc. en de uiteindelijke kwaliteit van de speler. Sanchez en Tagliafico waren belangrijke spelers in een ploeg die daadwerkelijk om de knikkels speelden. Dat Tagliafico geen wereldwonder is, bleek ook al, want anders speel je op je 25e sowieso niet meer in ZA, maar zijn status in de ploeg verraadde dat hij wel degelijk wat kon. In beeld bij de nationale ploeg ook. Vergiste ik me overigens ook in, maar achteraf is het logisch. Sanchez stond te leveren in de libertadores en werd serieus gevolgd door Barcelona, ja dan kun je vast tegen de spitsen van Roda JC je ook nog wel overeind houden.
Hoe zou Fregge inkomende transfers vooraf beoordelen?
En Benedetti en Magallan zitten hier dus tussenin. Weinig over te zeggen dus.
Overigens had ook Sevilla zich gemeld voor Magallan, dus ja dan kun je vast tegen de spitsen van Fortuna Sittard je ook nog wel overeind houden.
Niet. Ik wacht wel af hoe het uitpakt.
Ajax wil 20 miljoen voor Kluivert.
Koopje voor de nieuwe Ronaldo.